Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam all

 

Jestem szczęśliwym (tak narazie sądzę) posiadaczem bmw 520i z 1992 24V mam ja od 3 dni

 

Po zakupie autka małem pierwszą trasę okolo 140 km pod koniec tej trasy kontrolka temperatury skoczyla mna max zatrzymalismy autko i po dłuzszaj chwili bardzo powoli dojechalismy do kolegi (okolo 6 km) u niego dolalem wode do zbiornika plyn bylo widac tylko na dnie i po okolo 30 min

przejechalem okolo 10 km ( trasa do pracy)

przez noc autko stalo spokojnie na parkingu a rano czekala mnie jazda 29 km do domu ujechalem jedynie 6 km na gazie zaczelo szarpac przełączylem na benzynke i tez zaczelo szarpac wiec ( oczywiscie temp bardzo szybko skoczyla na max) wiec szybki tel do kolegi i hol do mechanika u niego okazalo sie ze jest walnieta pompa wody ( te cholerne plastikowe wirniki )

po montazu nowej wedlug mechanika jest wszystko okej

ja jednak mam pytanie co jakis czas jakies 10 do 15 sekund słychac z silnika 4 do 5 stukow albo jak kto woli klekniec czy to sa popychacze czy moze walek i czy moze to byc wina tej nieszczesliwej jazdy

 

pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

Opublikowano

Witam

U mnie jest tak:cyklicznie powtarza sie cykanie i klapniecia i to sa popychacze i byc moze dzwigienki lub zaworyna jednym cylindrze.

Mechanik powiedzial zebym sie tym nie przejmowal bo nie jest tak zle :D ale ja mam m40 i to jest norma a jak uciebie to nie wiem

pozdrawiam

Opublikowano
Masz fuksa, ze glowica Ci nie pekla. Gdbys mial 12V to juz mialbys po glowicy.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.