Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak w temacie czy ciężko będzie wykonać swapa do e36 chce silniczek m30b35

 

interesują mnie koszty całej operacji co jest mi potrzebne i jakieś schematy wiązek

 

proszę wszystkich forumowiczów o nie pisanie postów w stylu to nie ma sensu nie opłacalne, gdzie m30 do kozła itp.

 

dzięki wielkie i czekam na wasze porady :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Silnik jest przestarzały konstrukcyjnie, co szczególnie odczujesz przy tankowaniu. Jego montaż do E30 bym zrozumiał, ale do E36 to dla mnie tak jakby cofać się w rozwoju. Do montażu będziesz potrzebował oczywiście kompletnego silnika wraz z całym osprzętem, wiązką i komputerem. Przepustnica kolektora wychodzi w stronę prawego nadkola, więc trzeba będzie przenieść filtr powietrza i zbiornik spryskiwaczy. Układ chłodzenia będzie pasował z E36, ale będzie problem z miską olejową. Silnik powinien bez problemu pasować na mocowaniach, układ wydechowy też powinien podejść po niewielkich przeróbkach, ale dużo zależy od tego jaki był oryginalnie silnik w E36. Wydaje mi się że najbardziej optymalnym rozwiązaniem byłoby bawić się w M52B28. Koszty trochę większe, ale osiągi praktycznie te same, a róznica na stacji benzynowej ogromna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.