Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie!! znowu piszę o problemie. Nie raz i nie dwa był on poruszany. Chodzi o przegrzewanie się sielnika w korku, postoju, oraz o spadku temperatury po puszczeniu cipłego powietrza do wewnątrz auta. otórz wskazówka tem nigdy nie przekracza połowy kiedy jadę, kiedy stoję na światłach czy w korku szybko rośnie. Czytałem o tym, że visco jest dobre kiedy po wyłączniu zapłonu wentylator się zatrzymuje, u mnie jest inaczej. Po drugie nigdy nie słysze przyspieszenia pracy wentylatoratzn kręci się cały czas ale wolno...co jest źle, co kupić jak wymienić jakie części jaki koszt ?
Opublikowano
Typowy przypadek uszkodzenia sprzęgła wiskotycznego. Skoro tyle przeczytałeś na ten temat, to powinieneś już dawno wymienić je na nowe, a nie zakładać kolejny temat identyczny jak dziesiątki na tym forum.
Opublikowano
no tal ale dziwna sprawa iż przeczytałem w książce ,,sam naprawiam bmw'' iż w przypadku przekraczania temperatury należy zgasić silnik i sprawdzić czy welntylator się kręci. Umnie tak jest A jeżeli jest sprzęgło to wentylator obraca się ciężko.
Opublikowano
Zagrzej silnik na postoju aż wskazówka przekroczy 3/4 wskaźnika. Zgaś silnik i chwyć ręką dolny wąż chłodnicy. Jeżeli będzie tak gorący że ciężko będzie go utrzymać to znaczy że obieg płynu jest prawidłowy a przyczyną przegrzewania jest uszkodzone wisko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.