Skocz do zawartości

BMW e39 530d problemy z zapalaniem,spadek mocy po 3000 obrot


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam BMW E39 530d touring z 1999roku.Od pewnego czasu auto gdy jest zimne i rozgrzane zapala bez problemów.Kłopoty z zapalaniem zauważyłem wtedy kiedy wskazówka od temperatury silnika znajduje się miedzy połową ,a niebieska kreską na zegarze.Wydaje mi się ,że gdy zaparkuję pod górką przodem samochodu w górze to również tak się dzieje ale nie zawsze.Do dziwnych zachowań tego pojazdu należy również (nie zawsze sporadycznie) spadek mocy sprężarki w okolicach 3000 obrotów.Dodam ,że wcześniej nie było takich objawów i zaczyna mnie to niepokoić.Gdy pojawiły się te mankamenty to samochód podpinany był kilka razy pod komputer u gościa który zajmuje się silnikami diesla (Bosch servis nie BMW servis) i nic nie wykrył.

Może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek czy zna się na temacie?Będę wdzięczny za każdą sensowną odpowiedź.

Pozdrawiam

Opublikowano
jesli nie ma bledow, to zalecam wymiane wszystkich przewodow podcisnieniowych !! na ogol przewody te sa juz zmurszale od czasu eksploatacji i temperatur pod maska. jest to podstawowy element do wymiany po kupnie auta !! ew. wyczysc filterki elektrozaworow, szczegolnie ten przy turbinie. mozna tez obserwowac otwieranie turbiny od spodu auta podczas przygazowek . co do odpalania ......hm.. nasunol mi sie jeden przypadek, mianowicie dotyczyl TDSa . z rana odpalal od dotyku ,czy zima ,czy lato, gdy byl goracy ,temp. na maxa palil od dotyku, ale gdy temp byla po srodku , to byla juz porazka. krecil bardzo dlugo i zalewal sie. po zrobieniu rozrusznika problem zniknol raz na zawsze !! nadmienie ,ze rozrusznik nie wykazywal zbytnich oznak zuzycia ,krecil w miare ,a jednak . powtarzam, jesli nie masz zadnych bledow czujnikow cisnienia i polozenia , to skupilbym sie na rozruszniku , tak mysle . pozdrawiam
Opublikowano
racja, pompa rowniez moze sie konczyc i po 3000 bedzie spadek, niekiedy wystarczy wymienic filtr paliwa. bylo tak u mojego szwagra , po wymianie filtra auto dostalo kopa .
Opublikowano
dokładnie pompa pod progiem ! po pewnym czasie juz nie zatrybi wogole ! lepeij ja wymienić bo w dupe dostaje pompa Common rail

kiedyś Golf II, Ibiza Cupra Look, Golf IV, e36 320 coupe, A3 1.9 TDI 136KM teraz


530dA e39 222,9 HP i 463 Nm


No i z przyczyn..... 316i e36 sedan --->>> e36 318is coupe !!!


Opel Vectra - Kia Cerato 2.0 Crdi - Kia Ceed 1.6 Crdi


Teraz 320i e90 150 KM aut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.