Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tymi poszerzaczam to bym uważał....znajomemego ostatnio koło wyprzedziło - ścięło gwiny i dystans odkręcił się od piasty :mad2:

Przynajmniej ja nie jestem zwolennikiem dystansów.

Opublikowano
Z tymi poszerzaczam to bym uważał....znajomemego ostatnio koło wyprzedziło - ścięło gwiny i dystans odkręcił się od piasty :mad2:

Przynajmniej ja nie jestem zwolennikiem dystansów.

 

Jak to ? sruby sie urwaly ? Jakiej firmy mial dystanse ?

 

Te do 15mm grubosci sa zawsze na sruby "przelotowe" - dluzsze trzeba dac, wiec jest to tylko "podkladka" pod felge sa w 100% bezpieczne.

 

Ja myslalem o dystansach 17mm na tyl ale jednak nie daje - dobrze jest jak jest choc brakuje mi troche kapciocha 235/40 z tylu ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
znajomemego ostatnio koło wyprzedziło - ścięło gwiny i dystans odkręcił się od piasty :mad2:

 

Pewnie to były przelotowe i bez pierścienia centrującego zrobione na tokarce w Polsce, kupione na allegro? :mad2:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
To ze zrobione w Polsce to chyba zadna ujma, napewno lepsze od chinskich . HBM robi chyba dobre dystanse a przeciez sa produkowane w Polsce . Ja jakbym mial kupowac nowe to bym kupil HBM .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piotres - tyłek Zety jest stworzony do szerokich opon, ja mam 245 i wygląda bardzo dobrze.

 

Co do dystansów to były 15mm, niemieckie przykręcane do piasty. Koło natomiast było przykręcane do dystansu. Awaria miała miejscy przy prędkosci 10km/h podczas dojeżdzania do swiateł w centrum Warszawy :)

 

Ja uważam,że rozwiązania fabryczne są dobrym kompromisem między wyglądem, komfortem, funkcjonalnością, bezawaryjnością i bezpieczeństwem, dlategoteż nie mam zamiaru się bawić w mody, które może i polepszają wygląd, ale mają negatywny wpływ na bezpieczeństwo (dodatkowy element w układzie), awaryjność (wieksze momenty sił przenoszone na elementy zawieszenie - dłuższe remię działania sił) i niewiadomy wpływ na prowadzenie.....

Opublikowano
Mam założone polskie,bardzo dobrze sie sprawują . 3 lata temu do porsche założyłem też produkowane w Polsce i sa ok {na tylnej osi w porsche mam 55 mm poszeżacze]. Po prosty powinny mieć atest wytrzymałości.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze jedno odkrycie w kwestii walki z koleinami: ostatnio zdjąłem rozpórkę przednich kielichów i okazało się, że jest jeszcze lepiej w koleinach. Z racji tego, ze uzywam Zetki do jazdy po naszych drogach a nie po torze rozpórka idzie na sprzedaż. Są chętni? :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem zawalony robotą więc z fotami w najbliższym czasie będzie ciężko. Rozpórka aluminiowa, solidnie zrobiona (auto z nią przyjechało z Niemiec), mocowana na 3 śruby McPhersona. Jeszcze w najblizszym czasie trochę pojeżdżę z nią i bez niej i dam czy mi jest potrzebna czy nie :)
  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.