Skocz do zawartości

328Ci ksenon gaśnie na dołkach


blazej.b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Podczas jazdy po dołkach,progach i ostrych zakrętach mruga i gaśnie mi prawa lampa (ksenon) i po ponownym wyłączeniu i włączeniu znów wszystko działa,ale po jakimś czasie jazdy znów gaśnie :-( Nie wiem co może być powodem?

Moze ktoś z was też miał taki problem albo wie jak to naprawić?

 

Za pomoc i ewentualne sugestie z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygląda jakby coś nie stykało albo luzowało się, pewnie w sterowniku. Poszukaj bo wydaje mi się że już były takie problemy poruszane na forum.

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

ja mialem to samo... w jednej wypalały mi sie na purpurowo świecąc... w drugiej furce zaczęły mrugać (nawet na wyłączonym silniku. Wymeiniłem i jest ok. Oczywiscie nowe świeciły na żółto, później zielonkawo, niebiesko, aż teraz swiecą super biało i jest ok.

a, wymeiniajcie ZAWSZE dwa palniki razem. nie będzie odpustu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzicie Panowie a mi nikt nie odpisał na posta z identycznymi objawami, wymieniłem przetwornice i jest to samo...znaczy prawie bo portfel znacznie zubożał :(

 

A jaki kupić ten żarnik? znalazłem na allegro coś takiego ale kosztuje 200zł+wysyłka

"Żarnik Xenon D2S Philips 85122+ Opcja do Bmw E46"

 

znacie jakieś inne pasujące żarniki? Muszą być jakoś przystosowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dokładnie takie żarniki (od razu dwa, wymień komplet) i będzie ok. Z początku będą ci świeciły na lekko zielono, później niebiesko, żółtawo, aż po kilku-kilkunastu godzinach świecenia zaczną świecić na księżycowo-biało ;) Aha, zapewne od razu zauważysz różnicę; będzie więcej światła! Wypalony palnik może dawać nawet poniżej połowy światła w porównaniu do nowego (rozpalonego już), a taki na purpurowo świecący palnik to nawet 30% nie daje tego co prawidłowy palnik...

Aha, polecam phillips, bo osramy jakoś tak szybko mi się powypalały. I jak możesz to kup u kogoś sprawdzonego, bo czasami te z allegro za 100zł są odrzutkami produkcyjnymi lub podróbkami... niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam podobny problem ale niech mi ktoś wyjaśni jak to możliwe bo ja nie pojmuję: jedna żarówka ksenonowa gaśnie przy nagłym hamowaniu, nagłych skrętach, na dołkach i nierównościach, itp. Wyłączę przełącznikiem światła i włączę i świeci, po kilku nierównościach znowu zgaśnie i tak w kółko. Przeczyściłem wszystkie wtyczki i dalej to samo. Zamieniłem więc żarówki miejscami i... dalej gaśnie ta sama tylko teraz po drugiej stronie. Czyli wychodzi na winę żarówki ale co w niej takiego czułego, że reaguje na nierówności czy nagłe zmiany kierunku jazdy i mimo wszystko nadal świeci takim samym kolorem jak dawniej i jak druga żarówka (czyli objawów wypalenia się nie ma) ? :|

Skoro problem jest z tą samą żarówką nawet po zamianie miejscami z drugą to rozumiem, że winę starterów, przetwornic, itp. mogę wykluczyć na 100% ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem ale niech mi ktoś wyjaśni jak to możliwe bo ja nie pojmuję: jedna żarówka ksenonowa gaśnie przy nagłym hamowaniu, nagłych skrętach, na dołkach i nierównościach, itp. Wyłączę przełącznikiem światła i włączę i świeci, po kilku nierównościach znowu zgaśnie i tak w kółko. Przeczyściłem wszystkie wtyczki i dalej to samo. Zamieniłem więc żarówki miejscami i... dalej gaśnie ta sama tylko teraz po drugiej stronie. Czyli wychodzi na winę żarówki ale co w niej takiego czułego, że reaguje na nierówności czy nagłe zmiany kierunku jazdy i mimo wszystko nadal świeci takim samym kolorem jak dawniej i jak druga żarówka (czyli objawów wypalenia się nie ma) ? :|

Skoro problem jest z tą samą żarówką nawet po zamianie miejscami z drugą to rozumiem, że winę starterów, przetwornic, itp. mogę wykluczyć na 100% ?

sam sobie odpowiedziales, wymień PALNIK, nie żarówkę ;) Możesz mieć jakiś słąby styk i jest jak jest. Tam przeplywa bardzo maly prad, ale napiecie jest wysokie... A najlepiej wymien oba palniki, by swiecily jednakowo. a i stary palnik swieci nawet 40% mocy swiatla tego co nowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie same objawy jak u kolegi czyli gaśnięcie prawego ksenonu,znalazłem taki zamiennik:

http://moto.allegro.pl/nowe-zarniki-zarowki-xenon-bmw-e46-touring-i1332654490.html

Czy warto czy lepiej Osram lub Philips?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.