Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, tak jak napisałem w temacie słabo ciągnie mi autko. E39 z 2003 roku automat. Jedzie jakoś ociężale co może być przyczyną?

Czy to przepływomierz czy coś innego?

Opublikowano

W moim przypadku jest tak iż sterowanie turbiną nie działa. No i teraz jest problem bo nie wiem co konkretnie padło. Czy siłownik który struje przepływem ciśnienia czy coś innego. Stoi on w miejscu o tyle dobry ze przy obrotach ok 3.0-3.5 tys turbo działa jak należy, ale z niskich obrotów nie ciągnie.

Jak sprawdzić co jest przyczyną? Miał ktoś taki problem?

Opublikowano

Mimo ze mam 2.0d to dzisiaj problem podobnego spadku mocy rozwiązałem.

 

Wszystko trwało od jakiś 3 m-cy.

 

Spadek mocy wyglądał na początku niezauważalnie taka pochyła w dół do momentu jak VW T4 zaczął mnie wyprzedzać na światłach :shock:

 

Komputer pokazał zawór podciśnienia + zawór egr niesprawne.

 

Zaglądnął gość w okolice Turbo i okazało się że przewód podciśnienia jest przecięty. Na nowo zarobiony i ponowny skan -błędów wyżej brak.

 

A wrażenia po tym okresie jakbym dostał nowe auto :) Wiem, wiem to tylko 2.0d ale jeszcze rano miałem tego już tylko "połowę" :P

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Ufff, już po problemie. Nowo nabyte autko a myślałem, że czeka mnie duży wydatek w związku z naprawą. Okazało się,że zepsuty był elektrozawór. Po wymianie autko jedzie jak marzenie.

 

:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.