Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Po wymianie rosrusznika(szwagra corka krecac nim na pracujacym silniku) przestal dzialac mi tempomat. Moze ktos zna rozwizanie:)

 

Nastepny problem to bicie walu(tak od 20-35 km/h) Wczesniej wal zaczal bic tak ze ledwie dojechalem do mechanika. Do wymiany poszedl elastyczny lacznik wlu oraz poduszki pod skrzyni(automat). Teraz znowu ma napady, ale nieraz mniejsze. Nie jest to to samo co bylo, trwa to moze z 3 sec. Do tego dochodzi nieraz jakby taki gumowy popisk o niejednorodnym brzmieniu( nie piiiiiiiiiiiiiiiiiii, tylko raczej pi pi pi pi...)

Pozdrawiam

Opublikowano
Miałem też bicie na wale, przy szybszym ruszaniu bił o tunel a przy ok 90km/h cała buda wibrowała. Okazało się że przy wymianie podpory wału mechanicy najpierw skręcili wał złymi śrubami (które po kolei zaczęło zrywać), później jeszcze inni dali o 2 śruby za mało. Ostatecznie sam pojechałem na kanał, uzupełniłem brakujące śruby i od tamtego czasu koniec problemów, bicia, wibracji i innych odgłosów. Może u Ciebie ten sam problem - weź kogoś kto kiedykolwiek miał do czynienia z mechaniką, najlepiej BMW i niech Ci na kanale sprawdzi wał i okolice.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
z walem chyba doszedlem, wjechalem na kanal na stacji paliw odkrecilem oslone podpory i okazuje sie ze ta goma ktora trzyma lozysko w podporze jest peknieta i wal troche "lata". wymienie podpore i zobaczymy co sie stanie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.