Skocz do zawartości

Poluzował się regulator luzu zaworu w M20B25.


Marcin E34 525i

Rekomendowane odpowiedzi

Wyregulowałem zaworki i następnego dnia w czasie jazdy zaczęło mi coś głośno kłapać i ten efekt był wyraźny na wyższych jak i wolnych obrotach. Zatrzymałem się na stacji benzynowej, zdjęłęm dekiel klawiatury i się okazało że puścił gwint drobnozwojowy na regulatorze od zaworu wydechowego. Mimośród był luźny. Miałem zapasowy zestaw śruby z nakrętką, wymieniłem, ustawiłem na 0,25 złożyłem do kupy wszystko i pojechałem dalej. Po powrocie do garażu jescze raz ustawiłem wszystkie zawory jednak coś nadal ale już nie tak głośno grzechocze. Czy to co opisałem może jakoś wpłynąć niekorzystnie na silnik? Coś mogło się uszkodzić trwale? Czy Rozrząd może się przestawić?
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Rozrząd nie przestawi się od zlej regulacji zaworów(od tego wypalają się zawory)Ustawialeś na zimnym czy cieplym silniku(bo jeśli na cieplym to masz za duże luzy).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.