Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam taki problem. Ostatnio nie jezdziłem autkiem przez 3 dni bo padło mi ładowanie. Okazało sie ze regulator napiecia. Wiec wymieniłem od razu pasek, napinacz paska no i cały ten szczotkotrzymacz z regualtorem. Wszytsko poskladałem odpaliłem autko i po jakis 3-4 minutach zaczeła sie palic kontroka oleju. Ale nie zapalila sie odrazu tylko stopniowo...na początku delikatnie swieciała ze ledwo ja było wiadc no i po jakiejs chwili wyraznie. Co to moze byc? Pisze o tym ze robiłem alternator bo mam nadzieje ze to ma jakis związek:P Zaden błąd mi nie wyskakuje ze niskie cisnienie oleju itp. Chyba ze nie musi....Czekam na wasze wsparcie!!:)
Opublikowano
Witam, mam taki problem. Ostatnio nie jezdziłem autkiem przez 3 dni bo padło mi ładowanie. Okazało sie ze regulator napiecia. Wiec wymieniłem od razu pasek, napinacz paska no i cały ten szczotkotrzymacz z regualtorem. Wszytsko poskladałem odpaliłem autko i po jakis 3-4 minutach zaczeła sie palic kontroka oleju. Ale nie zapalila sie odrazu tylko stopniowo...na początku delikatnie swieciała ze ledwo ja było wiadc no i po jakiejs chwili wyraznie. Co to moze byc? Pisze o tym ze robiłem alternator bo mam nadzieje ze to ma jakis związek:P Zaden błąd mi nie wyskakuje ze niskie cisnienie oleju itp. Chyba ze nie musi....Czekam na wasze wsparcie!!:)

 

a zapytam tak dla ciekawosci , olej masz ? , sprawdz najpierw rzecz niby oczywistą

Opublikowano
Nie no olej jest:) Juz zrobiłem....okazało sie ze po wymianie regulatora było zbyt wysokie napiecie i dlatego zapalała sie kontrolka oleju. Dziwne no ale prawdziwe:) Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.