Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moja padła w zeszłym tyg.(z schematu chodzi Tobie o koło pasowe) strasznie ciekło po wszystkim.

Przede wszystkim polecam oryginalną nie jest aż tak droga 80zł.

Ja dałem auto do mechanika bo u mnie była śruba zerwana na rolce i trzeba było nawiercać i kombinować. wymiana kosztowała mnie 140zł.

Szczerze myślę że nie jest to mocno skomplikowane koleś uwinął się w 2-3h wliczając w to czas jaki stracił na dojazd do salonu i zakup nowej.

A szczerze mówiąc to wg mnie są rzeczy które można samemu zrobić (chodzi mi o jakieś profilaktyczne sprawy typu wymiana filtra pyłków itd.)

Wg mnie przy takich awariach niezbędna jest wizyta u mechanika (naszego zaufanego dobrego przede wszystkim taki jak mój :D) a dlaczego, bo zawsze doglądnie resztę dokręci coś wychwyci jakiś luz...

Grzebanie w miejscach tak specyficznych jak koło pasowe wg = wizyta u mechanika (szukanie oszczędności poprzez wymiany samemu wiąże się z popadaniem w koszty)

Opublikowano

Zadałem proste pytanie :) czy duzo problemów jest czy nie??i co mozna napotkać na drodze. Nie prosiłem o umoralnianie typu wal= warsztat?? Będę to robić na warsztacie z kolegą,z którym wiele operacji juz dokonalismy min. wymiane sprzegla, uszczelnienia za kolem zamachowym w mojej e36. itp. Prosze o osobe, która jest zorientowana w temacie i odpowie mi na pytanie??

 

Pozdrawiam Bartek :)

Opublikowano

nikt tego nie robil?? czy taka slaba wiedza uzytkowników jest?? czy nie chcecie podzielić sie wiedza??

Pozdrawiam

Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.