Skocz do zawartości

1,8 tds problem hrycha jak gruzlik.


martino281

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem tego typu ;po odpaleniu auta z rana (pali od strzała ) chodzi kilka min. i jak temperatura eis podniesie za niebieskie pole zaczyna hrychac jak stary pryk przerywa dusi się gaśnie kopci jak by się zapowietrzał na desce zapala się kontrolka wtrysku i coś bzyczy przy pompie wtryskowej. jeśli zapali się ta kontrolka od wtrysku można nim kręci i nie odpali , chwile postoi i zapala od strzała .po rannym zapaleniu i rozgrzaniu można jechać do okola świata i nic , no czasami przerwie ale to rzadko.;może ktoś rozwiąże ten problem ,może wilgoć ma jaski wpływ . :modlitwa: :shock: normalnie ręce opadają .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, kolego brzmi poważnie. Jeąeli mogę cos doradzic to 1. przetestowac wtryski na przelewanie, 2. podpiąc wtyczkę (kompa) i zczytac błędy w tym awaryjnym trybie, no i miec nadzieje, że nie jest to tak jak z fordem nad którym obecnie walczę - wstyd! - uszkodzona głowica, baardzo podobne objawy. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie potrafi mi zasugerować gdzie może leżeć przyczyna ,co się dzieje z tym autem :!: normalnie ręce mi opadają :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zajrzyj do kompa moze sie woda do niego dostała. Z tym wtryskiem miałem podobnie ze jak sie zapalił to juz nie chciała odpalic trzeba było wysiasc zamknac samochod z pilota i po ponownym odpaleniu pochodził normalnie i po chwili gasł i nic. U mnie nie było tego ze sie dusił itp poprostu gasł i tyle. Wina był zalany komp. Wyciągnąłem wysuszyłem i smiga:)
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komp jest oki , ma oryginalny alarm może ktoś wie jak go odłączyć . :?: co jeszcze każdy pomysł rozważę :!: walczyło z tym problemem z 10 warsztatów i każdy tylko kasę bierze i ręce rozkłada :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a podpinałeś sie pod komputer diagnostyczny? Jeżeli mówisz ze problem występuje na zimnym silniku a dokładniej po przejściu z niebieskiego pola to może wina leży w nastawniku w pompie wtryskowej, najłatwiej byłoby zdiagnozować to przez komputer, odczytać kody błędów i może coś wyjdzie. A i wspomniałeś ze kopci, a jakim dymem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy się prycha to cała ziemia czarna ( na czarno) pompa była robiona wszystko jest oki :!: nie mam siły pomocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję więc raz jeszcze; skoro strzela i prycha czarnym dymem to raczej nie ma mowy o zapowietrzaniu czy sprawach, powiedzmy olejowych. Wskazuje to bardziej na problem z paliwem, jego za dużą ilością, bądź też z dawką w nieodpowiednim momencie lub postaci - rozpylenie. Silnik zwykł dymic na czarno przy problemach na linii turbosprężarka-intercooler-sterowanie turbo (egr, waste gate,)-układ wydechowy i oczywiście czujniki, jak przepływu powietrza - opornik termiczny- czy masy absolutnej w dolocie. W nowoczesnych silnikach diesla z którymi teraz pracuje taki objaw zwykle oznacza problem z zaworem egr, lub wtryskiwaczami, niestety nie potrafię sięgnąc teraz pamięcią do 1.7 tdsa - to było dawno - a ostatnimi laty jakoś nic mi podobnego o uszy nie obiło odnośnie tego przypadku. Co jeszcze mogę doradzic to porządnie wszystko przetestowac, powyższe elementy no i oczywiście zrobic to fahowo i umiejętnie, z wiedzą, a ztego co piszesz to w polsce nadal z tym problem, tylko kasę potrafią brac, nie do pomyślenia, że płacisz za NIEusunięcie usterki - to jakies chore jest - z drugiej strony znając polską mentalnośc najczęściej wolimy próbowac wydac mało, dzięki czemu naprawy ciągną się od "jednego niedrogiego specjalisty do drugiego" a w sumie wychodzi dużo więcej i dłużej - bez obrazy nic osobistego, ale na chwilę obecną twoje pernamentne porównanie swojej bumci do dwu-i-pół litrówki wypada blado :) Powodzenia i pozdrówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia czy silnik tak samo zachowuje sie przy odłączonym sterowaniu - podciśnieniu zaworu egr, możliwe ze to faktycznie w nim tkwi problem. Skoro mówisz ze pompa była robiona to czy jesteś na 100% pewien że kąt wtrysku jest poprawny? Co do kontrolki wtrysku, czasami taki objaw występuje w momencie gdy kabelek wychodzący z wtrysku sterującego jest w kiepskim stanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.