Skocz do zawartości

1,8 tds problem hrycha jak gruzlik.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem tego typu ;po odpaleniu auta z rana (pali od strzała ) chodzi kilka min. i jak temperatura eis podniesie za niebieskie pole zaczyna hrychac jak stary pryk przerywa dusi się gaśnie kopci jak by się zapowietrzał na desce zapala się kontrolka wtrysku i coś bzyczy przy pompie wtryskowej. jeśli zapali się ta kontrolka od wtrysku można nim kręci i nie odpali , chwile postoi i zapala od strzała .po rannym zapaleniu i rozgrzaniu można jechać do okola świata i nic , no czasami przerwie ale to rzadko.;może ktoś rozwiąże ten problem ,może wilgoć ma jaski wpływ . :modlitwa: :shock: normalnie ręce opadają .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hm, kolego brzmi poważnie. Jeąeli mogę cos doradzic to 1. przetestowac wtryski na przelewanie, 2. podpiąc wtyczkę (kompa) i zczytac błędy w tym awaryjnym trybie, no i miec nadzieje, że nie jest to tak jak z fordem nad którym obecnie walczę - wstyd! - uszkodzona głowica, baardzo podobne objawy. pozdrawiam
Opublikowano
nikt nie potrafi mi zasugerować gdzie może leżeć przyczyna ,co się dzieje z tym autem :!: normalnie ręce mi opadają :mad2:
Opublikowano
Moze zajrzyj do kompa moze sie woda do niego dostała. Z tym wtryskiem miałem podobnie ze jak sie zapalił to juz nie chciała odpalic trzeba było wysiasc zamknac samochod z pilota i po ponownym odpaleniu pochodził normalnie i po chwili gasł i nic. U mnie nie było tego ze sie dusił itp poprostu gasł i tyle. Wina był zalany komp. Wyciągnąłem wysuszyłem i smiga:)
http://img59.imageshack.us/img59/206/int1im1.jpg
Opublikowano
komp jest oki , ma oryginalny alarm może ktoś wie jak go odłączyć . :?: co jeszcze każdy pomysł rozważę :!: walczyło z tym problemem z 10 warsztatów i każdy tylko kasę bierze i ręce rozkłada :evil:
Opublikowano
Kolego, a podpinałeś sie pod komputer diagnostyczny? Jeżeli mówisz ze problem występuje na zimnym silniku a dokładniej po przejściu z niebieskiego pola to może wina leży w nastawniku w pompie wtryskowej, najłatwiej byłoby zdiagnozować to przez komputer, odczytać kody błędów i może coś wyjdzie. A i wspomniałeś ze kopci, a jakim dymem ?
Opublikowano
znaczy się prycha to cała ziemia czarna ( na czarno) pompa była robiona wszystko jest oki :!: nie mam siły pomocy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuję więc raz jeszcze; skoro strzela i prycha czarnym dymem to raczej nie ma mowy o zapowietrzaniu czy sprawach, powiedzmy olejowych. Wskazuje to bardziej na problem z paliwem, jego za dużą ilością, bądź też z dawką w nieodpowiednim momencie lub postaci - rozpylenie. Silnik zwykł dymic na czarno przy problemach na linii turbosprężarka-intercooler-sterowanie turbo (egr, waste gate,)-układ wydechowy i oczywiście czujniki, jak przepływu powietrza - opornik termiczny- czy masy absolutnej w dolocie. W nowoczesnych silnikach diesla z którymi teraz pracuje taki objaw zwykle oznacza problem z zaworem egr, lub wtryskiwaczami, niestety nie potrafię sięgnąc teraz pamięcią do 1.7 tdsa - to było dawno - a ostatnimi laty jakoś nic mi podobnego o uszy nie obiło odnośnie tego przypadku. Co jeszcze mogę doradzic to porządnie wszystko przetestowac, powyższe elementy no i oczywiście zrobic to fahowo i umiejętnie, z wiedzą, a ztego co piszesz to w polsce nadal z tym problem, tylko kasę potrafią brac, nie do pomyślenia, że płacisz za NIEusunięcie usterki - to jakies chore jest - z drugiej strony znając polską mentalnośc najczęściej wolimy próbowac wydac mało, dzięki czemu naprawy ciągną się od "jednego niedrogiego specjalisty do drugiego" a w sumie wychodzi dużo więcej i dłużej - bez obrazy nic osobistego, ale na chwilę obecną twoje pernamentne porównanie swojej bumci do dwu-i-pół litrówki wypada blado :) Powodzenia i pozdrówki
Opublikowano
zacznij od sprawdzenia czy silnik tak samo zachowuje sie przy odłączonym sterowaniu - podciśnieniu zaworu egr, możliwe ze to faktycznie w nim tkwi problem. Skoro mówisz ze pompa była robiona to czy jesteś na 100% pewien że kąt wtrysku jest poprawny? Co do kontrolki wtrysku, czasami taki objaw występuje w momencie gdy kabelek wychodzący z wtrysku sterującego jest w kiepskim stanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.