Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ponieżej zamieszczam fotke. Jak silnik pracuje w miare na niskich obrotach słychać takie piszczenie jakby jakaś guma się ocierała albo pasek ślizgał. Co ciekawe w momencie odkręcenia korka od oleju dochodzi do spadku obrotów i wtedy z tąd dochodzi dźwięk buczenia .Do czego to służy? za co odpowiada? Znajduje się to pod kolektorem ssącym

 

http://img2.imageshack.us/img2/900/p20040916213.th.jpg

 

Ok znalazłem I jest to regulator ciśnienia cz. 2

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/f/3.png

 

 

 

Moje pytanie brzmi czy on może odpowiadać za drżenie silnika na wolnych ??? i czy jest to możliwe aby zamulało czasem silnik jak się depnie pedał gazu???

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Nikt nie da rady pomóc??
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Witam

 

Tez mam z tym problem kolego, i z tego co wyczytalem gdzies na forum, po wymianie autko bylo bardziej zrywne itp.

Tez nosze sie z zamiarem wyjecia "odmy" i moze w weekend wreszcie mi sie uda :)

Czasam lubi tez ubywac olej jak ta czesc nie domaga...

 

3m sie

Opublikowano
NO właśnie .czasem jak szarpnie to tylko tylko raz i leci jak szalona a czasem mułowato reaguje na gaz.Mam nadzieje że wszystko ok z lambdami bosą aż 3 :shock:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.