Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Jakiś czas temu miałem problem z cewkami zapłonowymi w BMW E38 740iL V8.Silnik zle i nierówno pracował,zdażało sie że niepracowały dwa trzy cylindry po pewnym czasie wszystko wracało do normy.Wymieniłem wszystkie cewki na nowe ibyło super.Przejechałem 2000 tyś.kilometrów i znów zaczeło się wszystko od nowa-jeden,dwa a nawet trzy cylindry nie pracują.Czy ktoś miał podobny problem jeśli tak to proszę o o podzielenie się tym jakgo rozwiązał.
Opublikowano
a świece? Zmieniałeś? Ja bym wymienił świece jeśli nie wymieniałeś. Cewki zakładałeś nowe czy używkę? Może masz pecha i używane padły ponownie? Podłączyć pod kompa też by nie zaszkodziło może coś innego jest powodem Twoich kłopotów? Które garki nie pracują? Jeśli ostatnie z każdych głowic czyli 4 i 8 to powodem może być odma. Uszkodzona odma puszcza sporo oleju który dostaje się do kolektora. U kolegi powodowało to zarzucanie świec i kopcenie na biało.
Opublikowano
Świece są nowe tak jak i cewki wymienione tego samego dnia.Silnik nie kopci śmierdzi trochę niespalonym paliwem.Komputer nie wyświetla żadnych błedów a nie sądzę by padły nowe cewki-jeśli padły by to aż trzy-to by oznaczało DUŻEGO PECHA :cry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.