Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od kilku dni mam taki problem:

rano przy pierwszym odpaleniu silnik zanim wrzuce "D" ma tylko 500 obrotow, pozniej jak juz rusze i zatrzymuje sie np. na swiatlach to dopoki sie nie rozgrtzeje ma okolo 900 obr/ min. Gdy jest juz cieply ma caly czas 650 obr/min. Ale te 500 , rano , to chyba za malo. Za pare dni wymieniam sondy, czy to one moga byc winne???

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Od kilku dni mam taki problem:

rano przy pierwszym odpaleniu silnik zanim wrzuce "D" ma tylko 500 obrotow, pozniej jak juz rusze i zatrzymuje sie np. na swiatlach to dopoki sie nie rozgrtzeje ma okolo 900 obr/ min. Gdy jest juz cieply ma caly czas 650 obr/min. Ale te 500 , rano , to chyba za malo. Za pare dni wymieniam sondy, czy to one moga byc winne???

mogą... ale nie wymieniaj jeśli nie masz pewności że nie działają...

Takie strzelanie na oślep drogo Cię będzie kosztować..

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano

okazuje sie ze obroty sa dobre (650) tylko, obrotomierz zle dziala tuz po odpaleniu. Przez pierwsze pare minut ma jakies spoznine reakcje i zle pokazuje obroty. Po paru minutach dziala normalnie, tylko rano przez jakis czas ma spoznione reakcje na gaz, dopiero po chwili pokazuje ze obroty ida w gore.

Czy to wina czujnika obrtow walu czy po prostu licznikow???

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.