Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odwiedziłem dziś hamownie i w przeciwieństwie do poprzedniego razu wynik był na tyle dobry 172BHP ze zdecydowałem się na remapa i nie dało się zrobić pomiaru PO bo na 3-cim biegu powyzej 3,5k rpm gaśnie silnik. Niedawno zgasł mi raz przy wyprzedzaniu jeszcze przed remapem. Pol roku temu zmieniałem pompę i przypuszczam ze kopiłem byle co, chodzila glosniej niz poprzednia i spalila mi bezpiecznik a nastepne skucesywnie podtapiala...

 

Teraz chce wziasc Pierburga ale potrzebuje potwierdzenia ze to wina pompy:

 

Fakty:

 

pompa w baku ok: pompuje paliwo

carsoft pokazuje 3,45-3,66bara na wolnych obrotach przy 4,k rpm to 3,2 wydaje mi się ze powinno być w okolicach 4 bar

Przy spokojnym przyspieszaniu wszystko jest ok auto ciągnie do czerwonego..

Opublikowano
Pompa wymieniona na oryginał, carsoft pokazuje ciśnienia w granicach 3,83 ale silnik dalej odcięło co prawda na drodze pod spora górkę, czyli przy max obciążeniu, na płaskim auto ciągnie z pedałem w podłogę. Wybieram się jeszcze po nowy filtr jak to nie pomoże to juz nie wiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.