Skocz do zawartości

Ah te obroty... wiem po raz enty ....M40B18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc tak. Obroty mi falowały,potem utrzymywały się na granicy 600/minute, po przełączeniu na gaz(1 generacja i chodziło 2 lata bez problemu) obroty ponad 1000/minute.Więc się zdenerwowałem i po odłączeniu krokowca lepiej na paliwie i na gazie dużo więcej- więc czyszczenie i pomogło na chwilę :/ więc drugi krokowy - lepiej ale waha do lekkiego rozgrzania. Teraz miałem tak że zaś się zaczęło i po nagrzaniu lekkim(na niebieskim) obroty z ponad 1000 spadały na 700/600(benzyna) i ponad 1000 na 800(gaz).

Więc mówię po czytaniu różnych postów "czujnik temperatury", więc dziś ściągłem cały dolot ,wyczyściłem,czujnik wymieniłem,doszczelniłem cały dolot(nowe uszczelki bo przedtem to na silikonie ktoś osadził),cała przepustnica wyczyszczona.

I teraz obroty na benzynie są równe 1000 lub 900 na minute,gaz wyżej :/

Nie ruszałem tylko TPS gdyż nie wiem czy po odkręceniu trzeba go ustawiać?? I czy to on może tak jeszcze powodować te obroty??

Już ręce opadają :/ Komp nic nie pokazuje :/

 

a i przeplywka i czujnik tez czyszczony

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
A może reset kompa zrób...może pomoże
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Kolego właśnie robiłem :( i lipa :( Normalnie zagadka jak nie wiem co :/
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.