Skocz do zawartości

luz na kolumnie kierowniczej


czyzykus

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam duzy luz na kierownicy - chodzi o to ze mozna ruszac kierownica gora dół i na boki tak jakby byla odkrecona, zdemontowalem kierownice i caly drazek chodzi na boki i gora dół, widze ze sa tam dwie tulejki i plastikowy taki oring wciskamy moze to sie wyrobilo ? łozysko ? jak sie do tego zabrac i co moze byc z tym luzem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poskladaj wszystko dokladnie.

Ja mialem tuleje plastikowe(biale) zalzone odwrotnie,dolem do gory.

Sprawdze jak to wyglada i opisze dokladniej.

Najprawdopodobniej odpowiada za to pierwsze zawieszenie kierownicy,

znajdujace sie zaraz pod zegarami.

Rozbierz tapicerke pod kierownica, znajdz zawieszenie i sprawdz luzy na nim.Na srubach powinny byc nakladki metalowe i plastikowe (czarne),one napewno sie wydarly.Na tym mocowaniu powinien byc minimalny luz.

KIEROWNICA PO CZOLOWCE CHOWA SIE W PRZEDZIALE SILNIKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.