Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam takie nietypowy problem.

Najczesciej w momencie wbijania wstecznego, jedynki, trojki badz piatki gasnie mi podswietlenie zegarow, przelacznikow w sumie wszystko swiatla dzialaja normalnie. wystarczu ze poruszam galka na boki jak jest na biegu i zapala sie. czasem zdarza mi sie to na trasie jak np wrzucam piaty bieg.

nie wiem czy ma t cos wspolnego ale mam podswielana galke zmian biegów ona nie dziala bo zerwal sie kabelek a podpeta byla pod mechanizm opuszczania szyb ktory rowniez jest podswietlany. Moze to miec cos wspolnego ze ten kabel tam lata czy moze to byc cos innego???

potrzbuje waszej pomocy

Opublikowano

Ewidentnie kolego robisz zwarcie a nawet powiem dokładniej... pod osłonę lewarka zmiany biegów na wysokosci biegów 1,3 lub R (wszystkie włączasz w tym samym kierunku, czyli do przodu :mrgreen: )

 

Kurcze, pierwszy raz słyszę że ktoś pyta się czy trzeba coś zrobić z kablem zasilającym który urwał się gdzieś i wisi sobie pośród 1000 innych kabelków i i elementów stalowych :duh:

 

Jak lubisz gry losowe i adrenalinkę ,to nic nie rób !

Możliwe, że auto jeszcze się nie zapali od zwarcia... skoro już jakiś czas jeździsz i ci się udaje :duh:

Opublikowano
Szczerze mówiąc też bym od tego zaczął. Masz jakieś zwarcie - to jest oczywiste. Dzieje się to przy lewarku. Przy lewarku masz też usterkę i goły kabel z napięciem, który sobie wisi - wiesz o tym. Teraz tylko połączyć oba fakty i wydaje mi się, że istnieją spore szanse na rozwiązanie problemu :duh: :mrgreen: :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.