Skocz do zawartości

ktora puszka to kataliyator w 325??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam takie pytanie chcem wyciąć kata i wstawić rure ale nie wiem które to katalizatory na wydechu patrząc od przodu najpierw są dwie większe puszki a później dwie mniejsze które to katy???? Aha jeszcze jedno czy zna ktoś rozmiar tej rury i czy wie czy to jest kwasówka czy może coś innego?? Oczywiście orginalny wydech e36 325
Opublikowano
Niestety nie wiem które to katalizator ale średnica rury to 47mm wewnątrz lub 50mm na zewnątrz. Jestes pewien ze chcesz je wyciąc? Ja tak zrobiłem a mam ten sam motor. Teraz szukam katalizatora zeby go spowrotem wstawic. Niestety nowy oryginał to koszt 2600zł w moim regionie. Rozglądam się za katem z samochodu po rozbiciu. Jak nie masz powodu to ich nie ruszaj. Chyba ze się juz posypał.
Opublikowano
adi0583 powiedz czemu żałujesz wycięcia katów i czy w ich miejsce wstawiłeś rury?? Bo teraz to nie wiem czy chcem wyciąć na forum czytałem na ten temat zdania były podzielone ale strasznie mi te katy brzęczą i zaczyna mi to działać na nerwy. Co mam z nimi zrobić???
Opublikowano

Najbardziej po wycięciu dobija mnie: Dzwięk (podobny do tego jak potrząsa się puszką z gwozdziami w środku), z wyzszych obrotów jak sie zdejmie gwałtownie noge z gazu idą strzały jak w WRC! To jest moze fajne na 5km ale gdy trzeba przejechac 100km to uszy więdną. Nic tylko po sklepach za panadolem lub apapem. Pozatym z wydechu wydobywa się trochę wiecej oparów i ogólnie mają one niezbnyt przyjemny zapach.

Atutem wycięcia jest to ze po zmianach w dolocie, oprogramowaniu no i rzecz jasna braku katów auto nieporównywanie lepiej się kręci. Tylko ten RYK :mad2: Ogólnie ma to swoje wady i zalety. Ja poprostu wywaliłem całe wnętrze katalizatora. Zrobiła się poprostu pusta puszka. Moze gdyby wstawic tam jakies delikatne przegrody to byłoby lepiej. Moze kiedys się pobawie.

Opublikowano

Witam poraz kolejny. Dzisiaj udało mi się pociąc oryginalny wydech od BMW 36 325i na 2 rurkach. Patrząc od przodu auta najpierw są dwie takie duze puszki - to są katalizatory. Przy rurce dolotowejna puszki jest taki plaster biały o grubości jakis 3 cm potem jest pusta puszka, następnie znowu kawałek wkładu i wyjście z puszki. Następnym elementem na układzie jest mniejszcza puszka- środek niej to owinięta rurka która jest bardzo gęsto ponawiercana. Dalej odchodza juz tylko rurki do tłumika koncowego. Tego jednak nie ciołem.

 

P.S bardzo dobrze udało pozbyc mi sie katalizatorów a i nie zabardzo podgłosiłem wydech. W pustą po kacie puszke wstawiłem 2 przegrody o odpowiednim kształcie i profilu i zrobiłem cos w rodzaju tłumika komorowego. Auto i tak wkreca się lepiej na obroty jak z katem. Co prawda na samym przelocie było lepiej ale teraz tez nie nazekm. Oryginalny 325i nie ma z moim maleństwem najmniejszych szans. Juz na starcie odchodze o długość samochodu a to tylko za sprawą szybszego wkręcania się silnika na wyzsze partie. Aha komputer Modic GT1 nie wskazał zadnych błędów. A jest to najlepszy sprzęt do djagnostyki BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.