Skocz do zawartości

728 iA problem z mocą

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. jestem nowicjuszem na forum i mam nadzieje ze dobrze mi sie uda sformulowac pytanie.

otoz mam e38 728i automat i od jakiegos czasu nie ma ona mocy na gazie i na benzynie. ciezko odpala na cieplym silniku tzn dlugo kreci i za drugim trzecim razie odpala. na zimnym nie ma takich problemow. odpala za pierwszym razem czasem od strzala a czasem chwile pokreci. jak juz zalapie to zatrzesie buda obroty zafaluja 1000 potem 500 a pozniej trzyma 800 / 900. Problem w tym ze nie wchodzi na obroty. moge jej depnac a ona zamula. powinna miec 6000 a ma dopiero ze 3000. tak jest na luzie jak i w trakcie jazdy. nie ma mocy zupełnie. sa momenty ze cos jej "odwali" i idzie tak jak powinna ale to tylko momenty. za chwile jest znow zamuł. bylem na kompie i jedyny błąd jaki wyskakuje to przetwornik wałka rozrządu. po skasowaniu bledu chwila i wyskakuje ponownie.

podmieniałem z PIĄTKI

* czujnik położenia walka rozrządu

* przeplywomierz

sprawdziłem katalizatory i sa ok

szukalem na forum podpowiedzi. Przejzalem z 30 stron, ale nie zawsze tematy są skończone. A jak cos już jest to to co już sprawdziłem.

Mam nadzieje ze ktos mi pomoze.

Za poprzedni temat przepraszam ale zawiesil się komp i wyslal niedokonczona wiadomosc

[EDITED BY MOD: poprawilem tytul watku.]

Opublikowano

jak wywala czujnik wałka, to na bank jest walnieny, sprawdź tylko czy to nie wina samego połączenia przewodu,

Acha i niech nikt wiecej nie odpisuje dopóki kolega nie nazwie poprawnie tematu zapytania,według schematu zawartego w przyklejonym wątku.

Opublikowano
  • Autor
jesli cos zle zrobilem to przepraszam. (z tym tematem) dopiero rozkminiam forum a nowicjuszom to sie zdaza. a problem jest dalej podlaczone jest wszystko ok bo sprawdzalem a z tym czujnikiem to dziwne bo wsadzilem trzecii i dalej jest to samo.
Opublikowano