Skocz do zawartości

czy to napewno automat e39 523iA???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

mialem problem z temp wody....wskazowka wychylyla sie na czerwone pole po czym po chwili wracala do pionu...plyn sie gotowal...pojechalem do mechanika...stwierdzili ze trzeba rozebrac glowice(termostat i pompa wody byla wymieniana pol roku temu)...glowica po sprawdzneiu zostala splanowana i wymieniona uszczelka....przy odbiorze po zapaleniu auta silnik dziwnie nierowno chodzil i mechanik powiedzial mi ze to membrana(jest do wymiany)-wczesniej wszystko bylo ok ale nie wazne....po wyjechaniu z warsztatu i lekkim przycisnieciu gazu slychac dziwny dzwiek i nie czuc mocy silnika(uczucie jakby sie cos slizgalo)...zostawilem auto znow w tym samym warsztacie...tym razem mowia mi ze to skrzynia biegow(automat tip tronic BMW)....auto nie ma mocy przy przyspieszaniu ale biegi jako tako zmienia....przed oddaniem do warsztatu z awaria TYLKO ukladu chlodzenia nie bylo zadnych oznak awarii skrzyni....teraz tez komputer nic nie pokazuje ani nie wyswietlaja sie zadne ikonki...czy to mozliwe ze nagle po wyjechaniu z warsztatu i zrobieniu 100m padla mi skrzynia??????????????

prosze o szybka pomoc

pozdrawiam

Opublikowano

Ponieważ auto to rzecz, także wszystko może się zdarzyć, jest takie prawdopodobienstwo że akurat zaraz po wyjechaniu z warsztatu padła Ci skrzynia, może się to zdarzyć, ale może też być tak ze to w warsztacie coś ktoś zrobił że jest nie tak.

Jaka membrana jest do wymiany :?:

Czy warsztat dysponuje jakimś urządzeniem diagnostycznym aby posprawdzać stan czujników itd i aby ocenić pracę elementów sygnalowych i wykonawczych :?:

Opisz dokładniej dźwięk i skąd on się wydobywa, czy jest taka sytuacja że obroty silnika na obrotomierzu rosną, a auto niemal stoi i nie przyśpiesza tak :?:

 

Odpowiedz na pytania, postaram sie odpowiedzieć, ponadto polecam sprawdzenie tych problemów w innym warsztacie.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Opublikowano
witam,

mialem problem z temp wody....wskazowka wychylyla sie na czerwone pole po czym po chwili wracala do pionu...plyn sie gotowal...pojechalem do mechanika...stwierdzili ze trzeba rozebrac glowice(termostat i pompa wody byla wymieniana pol roku temu)...glowica po sprawdzneiu zostala splanowana i wymieniona uszczelka....przy odbiorze po zapaleniu auta silnik dziwnie nierowno chodzil i mechanik powiedzial mi ze to membrana(jest do wymiany)-wczesniej wszystko bylo ok ale nie wazne....po wyjechaniu z warsztatu i lekkim przycisnieciu gazu slychac dziwny dzwiek i nie czuc mocy silnika(uczucie jakby sie cos slizgalo)...zostawilem auto znow w tym samym warsztacie...tym razem mowia mi ze to skrzynia biegow(automat tip tronic BMW)....auto nie ma mocy przy przyspieszaniu ale biegi jako tako zmienia....przed oddaniem do warsztatu z awaria TYLKO ukladu chlodzenia nie bylo zadnych oznak awarii skrzyni....teraz tez komputer nic nie pokazuje ani nie wyswietlaja sie zadne ikonki...czy to mozliwe ze nagle po wyjechaniu z warsztatu i zrobieniu 100m padla mi skrzynia??????????????

prosze o szybka pomoc

pozdrawiam

objawy o jakich napisales na poczatku czyli wskazowka na czerwone potem wraca i znowu itd to objawy zapowietrzenia b.czesto w bmw i dosc uciazliwe do zlikwidowania ,kiedys mialem zapowietrzony o czym dowiedzialem sie znacznie pozniej jak juz kumalem w tym sprzecie ,ale mechanik wymienil mi termostat,wiem dzisiaj ze to bylo powietrzeale.....smutne to ze warsztaty knoca robote ignorancja niektorych mechanikow siega chmur
Opublikowano
smutne to ze warsztaty knoca robote ignorancja niektorych mechanikow siega chmur

 

a czyja to jest wina ? tylko właściciela auta - zamiast poszukać serwisu autoryzowanego czy nie autoryzowanego zleca się taką robote "znajomej złotej rączce"

 

makki jeśli zdejmowali tylko głowice to na 100% przy składaniu źle poskładali vanosa , cza mieć wprawę by go "na sucho" ustawić

tym bardziej że łańcuch ma duży luz który kasowany jest dopiero po zapalaeniu silnika (hydrauliczny napinacz)

skrzynię jest w stanie mechanik uszkodzić jak ma wyjęty cały silnik ale gdy nie wyjmowali silnika to popieprzyli z ustawieniem rozrządu

mogli nawet czegoś nie zamontować np. ślizgów łańcuchów

 

też tak kiedyś dawałem naprawiać i obecnie ma jedno auto i trzy silniki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.