Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do was co może być przyczyną jeżeli podczas jazdy gdy dodaje gazu to zaczyna przyspieszać a nagle muli silnik tak jak bym jechał na pół sprzęgle dzieje się to gdy obroty przekraczają 1500

Mam benie E46 D 99r.

Opublikowano
jak to kolego nasmarowales? i czym?mam ten sam objaw..moze jakies zdjecie..?ja zastanawialem sie nad przeplywka ale to bardzo mi pasuje!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano
Male sprostowanie chodzi o silownik turbiny,a nie elektrozawor. Tu masz to opisane dokladnie. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=87373 odnosnie elektrozaworow to mozna je rowniez przeczyscic z syfu,przyda sie rowniez wymiana wezykow podcisnieniowych.
Opublikowano
Mam jeszcze kilka innych objawów co do mulenia silnika dokładnie jak mam 2000 obrotów to zaczyna mulić a jak mam powyżej to przestaje. I jeszcze jedno strasznie coś mi się tłucze jak wyłączam silnik lub włączam :( nie wiem co to może być
Opublikowano

Z tym głośnym klekotem przy odpalaniu zimnego silnika - też tak mam, na ciepłym zjawisko jest niezauważalne. Przy gaszeniu stukot jest już dużo bardziej cichy.

Podobno to standard przy ropniaku - jakieś tam smarowanie... nie jestem mechem, taką opinię dostałem od kumpla bardziej oblatanego w mechanice.

Opublikowano
Ale panowie wcześniej nie miałem takich stuków przy włączaniu i wyłączaniu silnika dla tego mnie zaniepokoiło troszkę. Chyba będę musiał jechać do mechanika żeby to sprawdził wolę teraz wydać parę stów niż później parę tysięcy :(
Opublikowano
Ale panowie wcześniej nie miałem takich stuków przy włączaniu i wyłączaniu silnika dla tego mnie zaniepokoiło troszkę. Chyba będę musiał jechać do mechanika żeby to sprawdził wolę teraz wydać parę stów niż później parę tysięcy :(
proponuje ci sprawdzic kolo pasowe napedzajace wszystkie paski itd. czesc nr 1 na schemacie. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=11_2093&hg=11&fg=18 moje sie rozlatywalo wydajac glosne metaliczne stuki przy odpalaniu i gaszeniu. niestety nowe w aso okolo 1300zeta. zamiennik 450. jak zdiagnozowac czy to jest to. musisz zdjac oba paski.puzniej ruszajac kolo rekoma w poprzek powinienes wychwycic luzy,a nawet odklejenie gumowego wypelnienia od reszty.(tak u mnie bylo). dodam ze ta czesc dziala jak amortyzator, w wewnetrznej czesci jest wylane goma ktora ma za zadanie pochlaniac wibracje,niestety material wypracowany powoduje spore odchylenia i udezenia o ograniczniki na tym kole. rozbierzesz bedziesz wiedzial o czym mowie.jak by co to mam fotke starego to moge pokazac jak wyglada uszkodzone......
Opublikowano
witam,mam ten sam problem w 330d m57,i krotkie pytanie w tym temacie,czy w moim silniku,silownik turbiny,znajduje sie w tym samym miejscu,co w 320d,jak nie,to prosil bym o jakies fotki,gdzie on jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.