Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem na forach, szukałem w necie, wszędzie szukałem i znalazłem mnóstwo instrukcji jak to wydostać ale nie z układu mojego auta. Znalazłem pasujące zapytania po polsku, rosyjsku i angielsku ale bez odpowiedzi. Nawet TIS mówi o innej konfiguracji a nie o mojej.

Chodzi o panel A/C w E46 (IHKA) w E46. U góry wyświetlacz 16:9 MK IV niżej panel klimy, niżej przyciski podgrzewania foteli i dsc, niżej popielniczka. Jak wyjąć panel klimatyzacji? Muszę to wydostać ponieważ DIS zgłasza mi nonstop błąd zwarcia grzałki czujnika AUC. Czujnik sprawny, kable OK no i pozostaje panel klimy. Trzeba go tylko wyjąć - tylko jak?

Opublikowano
Najprościej i najszybciej ? Zdejmij listwy ozdobne , wyjmij monitor i zwolnij także zaczepy po bokach , jak go wyjmiesz będziesz miał dostęp do tyłu klimatronica . Bardzo mocno siedzi klimatronic ze względu na zaczepy po bokach więc od wewnętrznej strony wypchaj go do zewnątrz :mrgreen: Nie bój się bo w ten sposób nic nie uszkodzisz :mrgreen:
http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano
Dzięki za odpowiedż, ale sądziłem, że w moim przypadku gdzie klima jest w miejscu zwyczajowego schowka będzie się lepiej dostać od dołu? Czyli: demontaż gałki i mieszka zmiany biegów, plastik przycisków szyb i dalej w górę-popielniczka-pasek przycisków i klima. Ten pasek przycisków tak jakby okala panel klimy. Przepraszam jeszcze nie miałem czsu wypróbować pierwszej odpowiedzi ale chciałbym mieć pewność o czym mówimy.
Opublikowano
No jak dla mnie łatwiejszym , szybszym i bezpieczniejszym (miejmy na uwadze także to aby nie porysować sobie elementów wyposażenia ) sposobem byłoby tak się dostać jak pisałem wyżej . To góra 5 minut roboty i miałbyś panel w ręku ale rób jak uważasz :cool2:
http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wyjęłem od spodu. Cztery wkręty i wyskoczył cały korpus, potem naciśnięcie dwóch metalowych kotw i panel był mój. Przelutowałem, poprawiłem styki preparatem i po problemie. DIS już nie krzyczy.
  • 4 lata później...
Opublikowano

Dziś się też z tym siłowałem... odgrzeje temat... cztery wkręty tj. od przycisków szyb + mocowanie z dołu panelu... później się z tym szarpać? Czy pchać od góry płaski śrubokręt aby podważyć blaszki po dwóch stronach?

 

Chciałem się dostać do zasilania zapalniczki, żeby podłączyć bluetooth i chyba muszę wyjąć całość - to jest jak jeden panel - klima, zapalniczka, przyciski od foteli:/

 

Edit: o znalazłem, jak wyjąć to badziewko bo nie mogę z góry tego wyhaczyć:

 

http://images44.fotosik.pl/223/f3f7ebb6afbd9912med.jpg

Opublikowano

Dla potomnych....

 

przy kreskach podhaczyć... przy kółkach odkręcić :wink:

 

http://img541.imageshack.us/img541/9584/ramkar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.