Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
do 2,5tyś obrotów a nawet do 3tyś auto nie chce jechać,normalnie masakra,nie da sie jezdzić bo strach.Czyściłem ostatnio elektrozawór i sie zastanawiam czy coś nie namieszałem.Jak ktoś miał podobne objawy to prosze o pomoc bo to dla mnie bardzo ważne.Z góry dzieki.
Opublikowano
A czy przed czyszczeniem zaworków działała poprawnie
Opublikowano
czasem miałem taki objaw a teraz mam częściej.Jest bardzo duża turbo dziura,musze czekac aż obroty dojdą do 3tyś żeby jechał.Na ciepłym silniku sie to nasila.
Opublikowano
nikt nie miał jeszcze takiego czegoś,pomocy chłopaki.Jazda takim autem moze sie skonczyć wypadkiem bo zeby uciec z krzyżowania musze czekac z 5sekunt
Opublikowano
Ja ci powiem co zrobić :> Miałem identyczny objaw ale do 4 tys obrotów , nie pomogło podpięcie do kompa i analiza silnika na miejscu :] Podjechałem do znajomka w poznaniu do serwisu Boscha i wsiadł do samochodu (ważne żeby sprawdzić podczas jazdy) , podpiął się lapem i wyszło co i gdzie dokładnie kiedy się wali :norty: U mnie były winne elektrozaworki które wymieniłem na nowe i jak ręką odjął :norty: Jak masz możliwość to tak zrób i nie jeździj tak bo ja musiałem ze śląska do poznania jechać z takim samym objawem i trzeba naprawdę uważać bo można się zabić :duh:
http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano
jest sposób zeby sprawdzic te elektrozawory bez kompa?
Opublikowano
jest sposób zeby sprawdzic te elektrozawory bez kompa?

 

Słuchaj no wiem ze trochę zapłacisz za serwis ale tak jak ci mówię nie daj się robić na zostawianie auta i na grzebanie w nim nie wiem ile i znajdowanie lewych usterek bo tylko ci kasa popłynie . Siądziesz z gościem , podepnie się pod kompa i wykaże ci gdzie dokładnie w całym układzie i co ci się wali . Ja bez kompa to sobie tylko egr przeczyściłem bo myślałem że się przypchał . To nie są wielkie koszta ale najlepiej zabrać się za to konkretnie :cool2:

 

pozdro

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano
Sprawdz jeszcze wężyki podciśnieniowe czy nie spękały od starości i gorąca. Jak się robią bardzo miękie na gorącym silniku to może je podciśnienie ściskać i nie będą przepuszczać. Tak było w moim przypadku też nie ciągła wcale i dopatrzyłem sie że węże raczej do wymiany mam. Nie kupuj orginalnych tylko zastosuj paliwowe zbrojone. Jak wymieniłem to problem z brakiem ciągu znikł :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.