Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
skonfrontowanie swojej wiedzy z z opiniami "fachowców" z TVN Turbo z programu Szkoła Auto, gdzie właśnie wskazali jazdę do 2 tys. obr./min., zmianę na drugi bieg bezpośrednio po ruszeniu z miejsca itd. jako najodpowiedniejsze.

 

a jezdzili benzyna czy dieslem? bo cos mi sie nie wydaje zeby benzyna zmieniali biegi przy 2tys obrotow...

Napewno benzyna, tu nie chodzi o to żeby auto kręcić do nie wiadomo ilu, tylko o tak zwaną ekojazdę, popatrz nawet na wspomniany ekonomizer, wskazówką nie wyjdzie poza 30

 

Powiedziałbym, ze w szkole auto jezdza skodami TDI, wiec maja już spory moment obrotowy poniżej 2000obr i stad manipulacja, ze da sie jezdzic 50 na 5b, zreszta kto chce ten niech w taki sposob jezdzi, wolna wola.

 

Zuzycie benzyny 530i: 14/15l miasto (duze miasto korki, male miasto krotkie dystanse, ale niedogrzany silnik, wiec suma sumarum podobnie), 10l trasa, srednio 12,5l. Zmiana biegów w okolicach 3000, ale bardziej 3000 niz 2500.

Znajomy z Łodzi mowił, ze jego 325Ci E46 ma podobne zuzycie.

 

A co to za róznica? Jak chcesz ekonomicznie t kup Fabie 1.0 z gazem i ciśnij do oporu :twisted2:

 

Nie masz racji, juz nie chodzi o to, ze nie ma fabia silnika 1.0, tylko najmniejszym silnikiem jest 1.2.

Przy duzych predkosciach taka fabia spali wiecej niz bmw 328i, ponieważ maly silnik bedzie wtedy maxymalnie obciazony. Obrazowo mowiac: 150 km/h dla fabii to bedzie szczyt możliwości, a dla 328i to beda wczasy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.