Skocz do zawartości

interpretacja parametrów "Actual air mass" i &quot


krecik5

Rekomendowane odpowiedzi

Dotyczy 535d

 

Podłubaliśmy dziś trochę wspólnie z kolegą BZQ nad diagnostyką DDE na żywo i zczytaliśmy parametry m.in actual air mass [aam] i specified air mass [sam]

 

 

i teraz tak:

silnik po kilkunastu minutach stania wyłączonym, więc powiedzmy że sie coś tam schłodził, wolne obroty

aam=310.3

sam=309.4

 

silnik ciepły po kilku km jazdy

aam=485

sam=376

rpm=677

 

silnik ciepły po kolejnych km jazdy

aam=509

sam=378

rpm=682

 

 

drugi test - 1500rpm

 

na postoju - przy tym zimnym silniku wtedy kiedy był robiony pierwszy pomiar

aam=255

sam=258

 

i złapane w trakcie jazdy

aam=592

sam=376

rpm=1417

 

 

Czy ktoś z tu zgromadzonych orientuje się czy te rozbieżności ciepło/zimno są spowodowane jakimś błędem któregoś z podzespołów, czy po prostu tak ma być.

 

niestety nie mielismy dzis pod ręką innego diesla żeby to sprawdzić, a w benzynie są zupełnie inne parametry

[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.