Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dotyczy 535d

 

Podłubaliśmy dziś trochę wspólnie z kolegą BZQ nad diagnostyką DDE na żywo i zczytaliśmy parametry m.in actual air mass [aam] i specified air mass [sam]

 

 

i teraz tak:

silnik po kilkunastu minutach stania wyłączonym, więc powiedzmy że sie coś tam schłodził, wolne obroty

aam=310.3

sam=309.4

 

silnik ciepły po kilku km jazdy

aam=485

sam=376

rpm=677

 

silnik ciepły po kolejnych km jazdy

aam=509

sam=378

rpm=682

 

 

drugi test - 1500rpm

 

na postoju - przy tym zimnym silniku wtedy kiedy był robiony pierwszy pomiar

aam=255

sam=258

 

i złapane w trakcie jazdy

aam=592

sam=376

rpm=1417

 

 

Czy ktoś z tu zgromadzonych orientuje się czy te rozbieżności ciepło/zimno są spowodowane jakimś błędem któregoś z podzespołów, czy po prostu tak ma być.

 

niestety nie mielismy dzis pod ręką innego diesla żeby to sprawdzić, a w benzynie są zupełnie inne parametry

[/b]

Opublikowano

dla potomnych gdyby ktoś kiedyś to samo badał - wartości poprawne

 

autko następnego dnia trafiło na hamownie i parametry katalogowe :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.