Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hello

jakis czas temu zaczelo mi mrugac podswietlenie temp plynu chlodniczego. raz bylo, raz nie, a pozniej zgaslo. pomyslelem sobie -zarowka, i przy okazji wymienilem.dokopac sie bylo ciezko, po wyjeciu zegarow okazalo sie ze 3zarowki odpowiedzialne za oswietlenie poziomu paliwa, predkosciomierza, obrotomierza, i temp chlodnicy sa ukryte pod dodatkowa plastikowa oslona zegarow. no ale wymienilem. i dobrze bylo moze ze 3dni, wczoraj znowy na tym fragmencie zegarow widze ciemnosc.

 

zbieg okolicznosci? walnieta zarowka? czy okresowy brak styku? a moze krasnoludki?

nie chcialbym po raz enty wyciagac zegarow.

co proponujecie? nie lubie jak mi cos nie dziala, tym bardziej tak wazna w bmw funkcja.

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

Żarówki które wymieniłeś były przepalone?

Sprawdzałeś?

Niestey, wynalazki kupowane na stacjach po 0.5 PLN czasem padają z punktu. Co do instalki to też warto spwawdzić. I dobrego podłączenia wtyków w zegarach (chyba jestem wielkim szczęściarzem bo mnie zegary działają bez problemów). Zawsze możesz sprawdzić na schematach. Swoją drogą może wrzucić schematy na górę. (Do ADMINA!!!) Częściowo skończą się pytania. Posiadam trochę uporządkowanych.

Sprawdź wszystko jeszcze raz!!!

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

jedna z zarowek byla rzeczywiscie przepalona (ale to mala, od programu skrzyni biegow), natomiast jak po wyjeciu tej duzej, ktora podswietla wskazanie temp i czesc obrotomierza, i po podlaczeniu jej do zewn zasilacza okazalo sie ze swieci. no ale na wszelki wypadek podlaczylem i tak ta nowo kupiona.

 

bylo to tak, ze wymienialem je ok godz 20 z minutami, i po wlaczeniu swiatel okazalo sie ze dalej niby nie swieci (no chyba ze jeszcze za jasno bylo na dworze zeby to zaobserwowac, i bylem normalnie zly). ale jak kolo 21 podjechalem po kolesia (jechalismy na lotnisko do warszawy) do az mi sie morda usmiechnela bo stwierdzilem ze dziala. a po 3 dniach padlo.... wiem ze moze to byc zbieg okolicznosci, i ze mogla pasc nowa zarowka. najgorsze jest to, ze nie da sie chyba tego pomierzyc na sciezkach zegarow, bo ta zarowka jest po dodatkowa oslona, ktora jesli odchyle, to nie wepne wtyczek w licznik. zostaje wiec probowac szczescia z nowa zarowka, lub szukac przyczyny w instalacji. ale nie mam schematow, wiec jesli mozesz to podeslij na maila ten fragment instalki

 

PS. sa 3zarowki odpowiedzialne za podswietlenie zegarow jako calosci. z tego co zauwazylem maja wspolne sciezki zasilajace. wiec skoro dwie swieca, to trzecia tez powinna dostawac prad? czyzby zarowka?

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.