Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ze wzgledu na juz pojawiajacy sie luz na prawej stronie postanowilem zmienic obie strony, mala fotorelacja z wymiany,

 

http://images47.fotosik.pl/75/a1e2f52603e80c34med.jpg

odkrecamy kolo

 

 

 

http://images40.fotosik.pl/71/003a57facbeec329med.jpg

po lewej stronie kola mamy śrube i nakretke ktore trzeba odkrecic

 

 

 

po prawej śrube od regulacji kąta pochylenia kola ktorą powinnismy przytrzymac przy odkrecaniu nakretki po lewej stronie, oczywiscie szczotka druciana i troszke WD40

 

http://images47.fotosik.pl/75/5e6ee17e5f2549damed.jpg

jeszcze idzie ;)

 

http://images48.fotosik.pl/75/c73e4e6c351fd314med.jpg

troszke siły

 

http://images45.fotosik.pl/75/4758a4f6636853bcmed.jpg

 

no i "wahacz" wyjety

 

http://images39.fotosik.pl/71/8bb34aca54afdeaamed.jpg

widzimy juz tulejke

 

http://images45.fotosik.pl/75/7d1b0c19423c8505med.jpg

 

zlabo widac to na zdjeciu ale od strony prawej czyli od tylu auta tuleja jest zabiezpieczona takim pierscieniem, musimy go usunąc, dosc lekko to idzie malym przecinakiem i mlotkiem

 

http://images37.fotosik.pl/71/08636f93c3e339e2med.jpg

teraz najwazniejsze urzadzenie :D tuleja od jakiegos tam ciagnika (kupilem za 3zl) moze tez byc kawalek rury, podkladka i mocna sruba (ja jeszcza nalozylem kawalek mlotka bo sruba byla zadluba ha ha)

 

http://images47.fotosik.pl/75/6772ed2b6b13db11med.jpg

 

zakladamy rure od strony lewej tulei, rura ma byc na tyle duza aby tulejka weszla w srodek a rura oparla sie na wachaczu, wkladamy srube do srodka, skrecamy z obu stron i wyciagamy tuleje, tuleja wchodzi w tą rure

 

http://images37.fotosik.pl/71/edf5cf569c052e97med.jpg

tak wyglada to od tylu, skrecajac srube, tuleja wchodzi przez wachacz w to moją rure

 

http://images48.fotosik.pl/75/02deb5ee7b9cda8emed.jpg

powoli ale wychodzi

 

http://images47.fotosik.pl/75/b27fdb16dc98de9amed.jpg

 

identycznie robimy z nową tulejką ale od drugiej strony, aby ją poprostu na nowo "wciągnąć" w wachacz, to tyle, wbijamy ten maly wachacz w tuleje, skrecamy do kupy, ustawiamy kąty :P i rura magneto

 

czas operacyjny 1:40h 2 strony + tysiak 0.66

Edytowane przez krzywy191
www.auto-optima.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy porada dotyczy którejś serii konkretnie?

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.