Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Chciałbym założyć do mojej 524td nowe amortyzatory i tarcze hamulcowe.

Poradźcie mi jakie firmy wybrać. Dodam jeszcze że chciałbym żeby przód siadł mi trochę na glebie więc dochodzą sprężyny.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

nowe amortyzatory--Bilstein MADE IN GERMANY lub K.Y.B MADE IN JAPAN,a co do tarcz hamulcowych procz( cross drill high performance) nie ma wielkiego znaczenia jakiej firmy.

Eibach Springs --- do obnizenia

:D

Edytowane przez slawomir kasinski
Opublikowano
Fachowiec od zawieszeń, przed wymianą amortyzatorów u mnie stwierdził że do jednego worka można wrzucić Sachs i Bilstein, a do drugiego KYB,Monroe, GPD,HART,NK i inne. Także albo te dwa pierwsze albo nic.
Opublikowano
i dobrze gadal ten fachowiec polac mu, ja niestety mam te z drugiego worka, mianowicie NK, ze wzgledow ekonomicznych oczywiscie
Opublikowano
Tak się składa, że mam bilstein u siebie i stwierdzam, że najlepszym rozwiązaniem jak dla mnie byłyby amorki oryginalne olejowe. Bilsteiny są zwyczajnie za twarde na naasze drogi i przez to lecą inne elementy zawieszenia.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Tak się składa, że mam bilstein u siebie i stwierdzam, że najlepszym rozwiązaniem jak dla mnie byłyby amorki oryginalne olejowe. Bilsteiny są zwyczajnie za twarde na naasze drogi i przez to lecą inne elementy zawieszenia.
nie, ja nie uważam już że musimy dostosowywać twardość naszych zawieszeń do dróg, nie ma do czego dostosowywać - u nas nie ma dróg! Ja też mam Bilsteiny B4 - miękkie nie są ale jakieś bardzo twarde też nie. Takie jak trzeba. Ostatnio aż czerwony na gębie się zrobiłem ze złości bo wjechałem w wyrwę na pół koła! Mam czasem aż chęć udusić jakiegoś urzędasa co za to odpowiada. Powiem Wam ,że nie wierzę że do 2012 coś się pod tym względem zmieni. Zawsze będzie złodziejstwo i dziadostwo. I wcale się nie dziwię ,że jest tyle wypadków niby "z brawury". Sam jak wpadnę w taką dziurę to już jestem tak wk...... że zaraz potem "buta" i do przodu!
Opublikowano
bież Bilstein ja zrobiłem bład załozyłem Kayaby i auto twarde jak cholera ,co do tarcz i klocków ATE i masz zgłowy na długi okres czasu pozdrawiam

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano

Dokladnie wiem co czujesz, mnie tez krew zalewa, jak sobie pomysle ile wydaje na zawieszenie, zeby potem je niszczyc na tych lubelskich dziurach, ale oczywiscie w tym temacie jeszcze dlugo sie nic nie zmieni, niema sie co ludzic, taka Polska, takie polskie samorzady i urzedy i ludzie, ktorzy tam pracuja.

 

Co by nie bylo OT to dodam, ze jednak przychylam sie do decyzji o oryginalnych amorach niz utwardzanych, (zalezy tez od tego gdzie jezdzimy) ale na te polskie dziury jednak zostaje troche wiecej komfortu, co prawda kosztem trakcji.

Opublikowano
NK, ze wzgledow ekonomicznych oczywiscie
Ja też zwracam uwagę na cenę bo zarabiam średnio. Jednak z amortyzatorami, wiem że roborty trochę jest i wymiana kosztuje więc czekałem na okazję i te Bilsteiny kupiłem za 170zł /szt. bo leżały długo w magazynie.

 

Nie chcę zapeszać, ale chyba wczoraj wygrałem aukcję za 51zł kupiłem oryginalny amortyzator na Allegro z salonu BMW z Wawy. Mam nadzieję ,że to nie popełniłem błędu (trochę się obawiałem bo nikt prawie nie licytował, tylko jakiś sklep z częściami do BMW - może mi wybaczą). Siostra ma odebrać osobiście. Będzie na kiedyś jak któryś z obecnych wyleje olejem :hand: -odpukać w niemalowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.