Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawy przedni amortyzator cieknie i stuka na wybojach.

Sprężyny mam żółte firmy Witec chyba (-40 -40) amortyzatory nie pamiętam jakiej firmy, ale na pewno mają krótszy skok tłoka bo seryjna sprężyna na nie nie wchodziła.

 

Nowy amortyzator bilstein b4 300 zl (mam komplet seryjnych sprężyn) podobno po założeniu zamiast sportowego na krótsza sprężynę "podniesie zawieszenie" czy to prawda ? o ile orientacyjnie ?

 

Nowy b8 chyba 600 zl wiec raczej odpada z racji tego ze planuje kupno e46 cabrio, tym pojeżdżę max pół roku wiec średnio mnie urządza doinwestowanie 1200 zl

 

regenerowac uszkodzony?

 

czy zakupić komplet używanych amortyzatorów ze sprężynami za około 300 zl założyć i zapomnieć o obniżonym zawieszeniu czyt. sprzedać

 

robocizna we własnym zakresie

 

Które rozwiazanie uważacie za najlepsze ? pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja ostatnio przerabiałem podobny temat, tylko z zawieszenie miałem AC SCHNITZER'a. gdzies przedni prawy zmroziło i wogóle nie pracował. nowych Bilstein'ow nie opłacało sę kupował b o ok 1 tyś za dwa, albo 1. a oryginalne na ebay w Niemczech 980 euro, także opuściłem i założyłem zwykłe springi, a auto też na lato che zmienić, dlatego nie inwestowałem w takie drogie zawieszenie
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.