Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

czy ktoś z szanownego grona orientuje się czy klocki powinny "siedziec" we wgłebieniach na zacisku ZACISK na najbardziej wysuniętej do góry i do dołu części zacisku jest takie jakby łoże dla klocków. czy jeżeli klocek wypada poza nie (wskakuje na wyższą część wysuniętą bardziej na zewnątrz) to świadczy to o zapieczeniu tłoczka? moim zdaniem zacisk nie "pływa" w pełnym zakresie...

objaw tego był taki, że klocek po zewnętrznej stronie byl zdarty do blachy a od wewnątrz prawie nietknięty ( niestety wymienilem tarcze :cry: )

prosze o pomoc bo nie wiem czy sytuacja sie nie powtorzy.

 

pozdrawiam

kawu

Opublikowano
Witam,

czy ktoś z szanownego grona orientuje się czy klocki powinny "siedziec" we wgłebieniach na zacisku ZACISK na najbardziej wysuniętej do góry i do dołu części zacisku jest takie jakby łoże dla klocków. czy jeżeli klocek wypada poza nie (wskakuje na wyższą część wysuniętą bardziej na zewnątrz) to świadczy to o zapieczeniu tłoczka? moim zdaniem zacisk nie "pływa" w pełnym zakresie...

objaw tego był taki, że klocek po zewnętrznej stronie byl zdarty do blachy a od wewnątrz prawie nietknięty ( niestety wymienilem tarcze :cry: )

prosze o pomoc bo nie wiem czy sytuacja sie nie powtorzy.

 

pozdrawiam

kawu

 

Samo zapieczenie tloczka w zacisku nie powinno powodowac takich

efektow. Jarzmo ktore dociska klocek po drugiej stronie powinien

powodowac rownomierne zuzycie po obu stronach. Byc moze szpilki

po ktorych slizga sie jarzmo sa zdeformowane lub ich gniazda

wyrobione ?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
... Byc moze szpilki

po ktorych slizga sie jarzmo sa zdeformowane lub ich gniazda

wyrobione ?

gniazda to te gumowe tulejki osadzone w zacisku? czy one powinny być też posmarowane smarem miedzianym?

od razu dopisze że szpilki przed ponownym założeniem wyczyściłem delikatnie z takiego mocno przylepionego do nich brudu.

 

pozdrawiam

kawu

Opublikowano
... Byc moze szpilki

po ktorych slizga sie jarzmo sa zdeformowane lub ich gniazda

wyrobione ?

gniazda to te gumowe tulejki osadzone w zacisku? czy one powinny być też posmarowane smarem miedzianym?

od razu dopisze że szpilki przed ponownym założeniem wyczyściłem delikatnie z takiego mocno przylepionego do nich brudu.

 

pozdrawiam

kawu

 

Tak ta gumowa czesc w ktorej suwa sie szpilka. Powinno sie to

smarowac jakims spec smarem w BMW nazywa sie to "Never Seez" -

nie jestem pewien czy miedziany sie nadaje

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.