Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przyszedl już czas żeby zmienić amory w aucie. mam w związku z tym trochę pytań, ponieważ chciałbym zachować fabryczną charakterystykę zachowania się auta na drodze, a w znalezionych wcześniejszych postach nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi:

 

1. Czy fabrycznie wstawianie są sachsy?

2. Czy bilsteiny b4 nie będą za miękkie do 330d?

3. Czy jeśli zdecyduję sie na b6 to trzeba będzie wymienić też z amortyzatory z tyłu?

 

Jakie są Wasze doświadczenia z wymiany amortyzatorów,

 

pozdrawiam

Opublikowano

1) Tak

2) Sa za miękie, szybko się zużywają pod cięzarem silnika. Nie polecam.

3) Wymienia się parami. :-) Przy okazji sprawdzić sprężyny. Lubia pękać szczególnie z tyłu.

Opublikowano
1) Tak

2) Sa za miękie, szybko się zużywają pod cięzarem silnika. Nie polecam.

3) Wymienia się parami. :-) Przy okazji sprawdzić sprężyny. Lubia pękać szczególnie z tyłu.

 

dzięki, co do pyt nr 3 to chodziło mi o to czy nie zaburze charakterystyki całego zawieszenia zakładając b6 na przód a zostawiając tył oryginalny.

 

a tak przy okazji to rozglądać się za czymś innym niż bilstein i sachs?

Opublikowano

Wszystko zależy jakie masz zawieszenie. Taka zmiana na przodzie w bilsteina B6 nie powinna zmienić charakterystyki.

 

Co do innych amorków to jest jeszcze klika firm ale musisz sie zdecydowac co chesz, czy sport czy komfort :-)

Opublikowano

zależy co definiujemy pod pojęciem sport i komfort. na pewno nie chcę zawieszenia, które nie infromuje mnie o tym, po czym i że wogóle jade autem! -np. coś w stylu aut na F. (peugeot, citroen, renault...) ale też nie chce czegoś co przypomina prawdziwe sportowe/rajdowe zawieszenie, bo tego już mam dość w aucie, które mam przygotowane tylko do sportu.

 

Po prostu chciałbym móc przejechać się autem z zawiasem b6 lub odpowiednikiem sachsa, żeby poczuć jak się spisuję. W ostateczności pójde do ASO i kupie oryginały, ale to już jak będę na prawdę przyparty do muru.

Opublikowano

Bilstein B12 to gwint sport ( typowo sportowo ); B8 to M-technik ; B6 to zwykłe zawieszenie

Moim zdaniem jest lepsze niz sachs ale to tylko moje subiektywne zdanie.

Jesli mial bym zakupic B8 czyli takie jak M-technik to raczej wybrał bym KONI. Lepsza regulacja amortyzatora i charakterystki tlumienia.

Wybor nalezy do Ciebie. JA na wiosne bede wymiał 4 amorki i tez stoje przed dylematem co kupic. Napewno nie kupie w Aso bo za ta cena mam spokjnie 4 amorki B8 bilstein + springi nowe :-)

 

NAwet jak byś zalożył B4 to i tak nie bedziesz miał takiego uczucia jak we francuskich autach. BMW tego nie daje ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.