Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakies dwa miesiace temu zamontowalem sobie blosa do mojego m40. Ustawiony "na oko" i "na ucho" i "na nos" chodzil wysmienicie :) No wlasnie, chodzil. Tzn teraz tez chodzi dobrze, jak sie przelaczy, bo wlasnie z tym mam problem. Na pocazatku wszystko bylo git, zer oproblemu, a teraz tak jakby mi cos zamarzalo. Normalnie mam ustawione chyba 15 stopni na przelaczenie, teraz musi sie rozgrzac co najmniej do 25-30. A gdy nie osiagnie tej temperatury podczas przelaczenia tak jakby nie dostawal gazu, po prostu gasnie bez jakiejkolwiek reakcji i tak dopoki sie nie rozgrzeje. Irytuje mnie to, zwlaszcza dlatego, ze wszystko bylo ok i juz nic w nim nie krecilem odkad zamontowalem blosa, a nie wiem czt on moze miec na toa jakis wplyw, czy to przezreduktor raczej? I czy on po prostu siada, czy mamy takie super beznadziejne LPG na stacjach (bez roznicy gdzie zatankuje, zawsze dzieje sie to samo), czy wszystko na raz :mad2:

 

Wdzieczny bede za pomoc :lol:

 

Dodam, ze blosa zamontowalem przed przeplywka, ze stozkiem i wywalony antywybuch. Jak dotad chodzilo wszystko super. Mniejsze spalanie i osiagi sie poprawily.

 

aha i jeszcze jedno, moj reduktor to BRC 100kW i sterownik BINGO

Opublikowano
Blosa powinienes dac pomiedzy przeplywka a odejsciem krokowca, a nie przed, to po pierwsze. Po drugie zauwazylem u siebie podobny objaw, ale nie ma juz tego przy drugiej probie przelaczenia i jest tak tylko, gdy rozgrzewam auto na mrozie. Szukalbym przyczyny gdzies poza blosem, wylaczajac z tego jego poprawne umiescowienie.
Opublikowano
ilu uzytkownikow, tyle opinii :) generalnie zgodnie z instrukcja blosa powinno umieszczac sie przed, a tylko niektorzy robia to za przeplywka. ja postanowilem zrobic najpierw tak, zeby sprawdzic efekty i jestem zadowolony wiec po co zmieniac :) takze problemu to nie rozwiazalo w zaden sposob, ale dzieki za wypowiedz ;)
Opublikowano

Az spojrzalem do instrukcji, zeby sie upewniec

W pojazdach wyposażonych w przepływomierz należy go montować pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą/ami.

Wiec jednak zajalbym sie tym... i sprawdzeniem stanu membran w reduktorze. Mozliwe, ze juz nie domagaja i 15 st. nie wystarczy do pelnej przemiany w gaz. Gdy jest cieplo moze byc wzglednie normalnie, ale teraz Twoja przeplywka jak najbardziej moze glupiec gdy dostanie troche rozproszonej cieczy, a nie samego gazu.

Opublikowano
z montazem jednak zostaje przy swoim :) gdyz chodzilo wszystko dobrze i nawet w mrozne juz dni wszystko bylo ok. a gdyby przeplywka glupiala, to by mogl nierowno chodzic albo cos podobnego, ale zeby po prosti po przelaczeniu przez sterownik na gaz, po prostu cisza nic nie dostaje? moze faktycznie masz racje z tymi membranami musze sprawdzic.
Opublikowano
Stawiam na zabrudzony reduktor, tym bardzej że nie masz wtryskiwaczy. Dziś w swoich dwóch BMW-ach też czyściłem reduktory. Jedna z przebiegiem około 12.000 km na gazie a to co znalazłem w środku to masakra. Kupe ciągnącej się smoły. Jak się smoła rozgrzeje to pewnie dopiero zaczyna pracować reduktor. Na forum lpg twierdzą że to nie wina słabego gazu a reduktora który niedogrzewa gazu.
Opublikowano
a widzisz i tu jakies konkrety :) chyba zaczne wlasnie od tego. a jak to zrobic? tzn czy samodzielnie mozna to wykonac? nie rozkrecalem nigdy reduktora wiec nie wiem
Opublikowano
wszystko zależy od reduktora, ja mam kme a ich budowa jest bardzo prosta, jeśli masz inne to polecam forum gazowe http://www.lpg.info.pl/, tylko że tam trzeba się zarejestrować a jeśli będziesz o coś pytał to musisz wcześniej w swoim profilu podać wszystkie paramatry instalacji gazowej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.