Skocz do zawartości

sterownik centralnego zamka


marcin jankojć

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,kupiłem sterownik centralnego zamka stig60 i chcę sie dowiedzieć jak i gdzie podłączyć,czy za modułem pod kanapą czy pod nogami od kierowcy. Które złącze jest odpowiedzialne za centralny zamek czy żółte czy jakieś inne.Proszę o podpowiedź prostą i przyjrzystą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh tez mialem ten problem, chcialem sam montowac, szukalem ale nie znalazlem dokladnego opisu. moge ci wkleic to, co dostalem od innego uzytkownika forum, moze ci pomoze:

 

Jestem już po podłączeniu alarmu w moim samochodzie.

Podzielę się pokrótce moimi spostrzeżeniami. Nie mogę zgodzić się do końca z opiniami forumowiczów, że wszystko zostało już dobrze opisane.

W moim przypadku jak szukam hasła "e34" w dziale zabezpieczenia i alarmy otrzymuję 10 wyników. Dodam, że moje auto to kombi.

Nie posiadałem w swojej kostce żółtej pinów 7 i 16. Dlatego pomyślałem, że sterowanie otwieraniem i zamykaniem może być na innych pinach.

Znalazłem opis na niemieckim forum, że należy takie piny sobie dodać.

Nie byłem pewien czy nic nie spalę, dlatego moje wcześniejsze pytania.

Lepiej zapytać wcześniej niż potem latać za modułem.

1. Ja jako piny użyłem gotowy przewód komputerowy łączący CD-ROM z kartą dźwiękową w starszych komputerach, taki szeroki czteropinowy płaski. Nadaje się idealnie bo nie musimy lutować przewodów do tych pinów. Możemy delikatnie rozciąć końcówkę nożem lub przełamać kombinerkami aby wyciągnąć pin, ewentualnie małym śrubokrętem zwolnić zatrzask we wtyczce. Gotowe 2 piny jeszcze z oryginalnie skręconymi kabelkami umieszczamy w kostce i mamy prawie jak oryginał

2. U mnie pin 16 otwiera centralny zamek

3. Pin 7 nie zamyka zamka tylko po podaniu plusa domyka szyby

4. Pin 24 jest odpowiedzialny za zamykanie zamka, po podaniu dłuższego impulsu również domyka szyby (nibiesko-brązowy)

5. Na pinach 1,2,3 są krańcówki drzwi, o ile dobrze pamiętam odpowiednio: 1 - drzwi p. lewe, 2 - drzwi p. prawe, 3 - drzwi tylne razem

6. Krańcówka klapy tylnej oraz szyby to przewód brązowo-biały lecący w wiązce od centralki, pod tylnym siedzeniem do bagażnika.

7. Sterowanie zapłonem (przewód od stacyjki ) jest na przewodzie różowym z białym paskiem (tzw. lila) nie pamiętam na którym pinie, jak będzie to komuś potrzebne to mogę sprawdzić.

8. Plus i masę można podpiąć z kwadratowej kostki, która znajduje się w rzędzie z trzema kostkami, żółtą, białą i zieloną.

9. U mnie przejście do komory silnika jest oryginalne za schowkiem po prawej stronie. Jeżeli ktoś wymieniał filtr przeciwpyłkowy to znajdzie je bez problemu.

10. W innym wątku otrzymałem odpowiedź, że przerwać zapłon można na zielono-białym przewodzie idącym od stacyjki. Nie sprawdzałem czy idzie on do centralki.

11. Kierunki idą odpowiednio w lewej i prawej wiązce pod tylnymi siedzeniami. Nie pamiętam kolorów przewodów. Mogę sprawdzić. Były też opisane w inncyh wątkach.

 

 

od siebie dodam tylko tyle, ze ja w koncu oddalem auto do elektryka i za 90zl wszystko mi podlaczyl, nawet ryglowanie zrobil. wpinal sie kolo nog kierowcy.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.