Skocz do zawartości

[E36] Okresowe wymiany filtrow, plynow i swiece


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chciałbym wymienic wszystkie filtry oraz plyny w moim autku tj. filtr powietrza, oleju, paliwa, kabinowy oraz olej w silniku, plyn w chlodnicy, plyn hamulcowy i swiece zaplonowe.

W jednym sklepie gość polecił mi firme hart i zaproponowal taki zestaw:

filtr powietrza hart 22 zł

- filtr oleju hart 12 zł

- filtr paliwa hart 43 zł

- filtr kabinowy filtron 90 zł

 

a w drugim sklepie taki zestaw

filtr powietrza - VASCO - 22,50

filtr oleju - VASCO - 17

filtr paliwa - FILTRON 79

plyn ham. DOT 4 - ATE 25ZŁ

 

swiece ngk

 

olej shell helix ultra gdyz poprzednio byl rowniez przez pare sezonow lany i dobrze na nim autko funkcjonuje.

 

Chciałbym zapytac o opinie na temat powyższych zestawów lub też czy macie jakiekolwiek inne propozycje odnosnie tych części, jakie polecacie inne może?

 

Zastanawiam sie czy probowac wymienic to samemu czy dac do mechaniora (mechanik za wymiane plynow i filtrow zaspiewal 150 zeta, drogo?)

 

dzieki za info

Opublikowano

oRYGINALNIE W Buniach jest stosowane Corteco.

 

DO Harta nie jestem przekonany bo oni maja swoje produkty produkowane w korei. Vasco ok ale tez jakos super nie jest.

 

Dot i Swiece ok.

 

Co do kosztów to wiecej niz 50zł to to nie powinno kosztowac ale jesli chce zmienic płyn hamulcowy pamietaj ze trzeba układ odpowietrzyć a jak nie umiesz to sie nie bierz. Wiec całośc do 100zł może podskoczyć.

 

Jak chcesz to napisz co masz za Bunie to ci napisze po ile moge miec te rzeczy z Corteco.

Buczu
Opublikowano
moja bunia to E36 compact 1.8TI 140KM, rok produkcji to 12/94 ostatnie 7 cyfr VIN - AM07216. Byłbym zainteresowany tymi podzespołami także możesz podac jeżeli masz cennik pod ręką :). Skąd można się dowiedziec jaka firma dostarczała części na montaż fabryczny dla danych podzespołów? slyszalem ze jest cos takiego jak ETK katalog z czesciami, jednak głębiej sie nie wdrażałem w temat. Czy przy odpowietrzaniu układu dużo jest filozofii? Dodam że nigdy tego nie robiłem, jednak z czasem wartoby się czegos nauczyc robic przy swojej furce. Zerkałem do ksiazki BMW3 Sam Naprawiam i jest tam rozdział o wymianie płynu i odpowietrzaniu układu i powiem ze zbyt groźnie nie wygląda jednak diabeł tkwi w szczegółach pewnie :). Może jakies porady?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.