Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pojawił się problem i prosze was o pomoc. Otóż podczas holowania auta (wcześniej wypadłem z drogi po poślizgu) świeciły się cały czas kontrolki ABS i ręcznego na żółto. Migały naprzemiennie z awaryjnym w czasie holowania.

Podejrzewam , ze to z winy mojej kobiety, która po tym jak pchnąłem auto na miejsce (żeby poczekało kilka dni aż zbiore wszystkie części) - zaciągnęła hamulec ręczny (czemu ja tego nie usłyszałem) kilka dni auto stało (były to właśnie największe mrozy)- a potem po opuszczeniu ręcznego i podczas rozpoczęcią holowania coś chrupnęło ...

Nie pamiętam żeby te kontrolki świeciły sie przed przymusowym postojem auta w mrozy.

Co z tym zrobić ?? może ktoś wie co teraz trzeba zrobić zeby było ok.

Opublikowano

Na pewno żółta kontrolka hamulca nie świeci się dlatego, że ktoś zaciągnął ręczny podczas toczenia się auta. Ja sprawdzałem kiedyś czy gong działa i zaciągałem ręczny podczas jazdy i nic takiego miejsca nie miało.

 

Jeśli lampka hamulca świeci na żółto wraz z lampką ABS i systemu kontroli trakcji ASC lub DSC to znaczy, że nie działa ci cały system regulacji ABS, oraz kontroli trakcji.

 

Moim zdaniem awaria jest poważniejsza i może tyczyć się elektroniki a tego samemu możesz nie usunąć.

 

Pzdr,

Opublikowano

no właśnie kontrola trakcji się nie świeci.. dlatego się zastanawiam co się stało. No i mam małą masakre, bo właśnie wymieniam chłodnice (po wjeździe na pole) i poszła na to cała moja kasa.

A tu taki news :cry2:

 

bardzo wielkie dzięki na info i ewentualnie czekam na kolejne pomysły - kontrola trakcji się nie świeci tylko ręczny i abs..

Opublikowano
radze podjechac na kompa - ja mam podobna sytuacje - tylko ze u mnie swiaca sie lampi od kontroli trakcji - ASC i recznego na pomaranczowo natomiast kontrolka od ABS gasnie po odpaleniu auta. nie mam w dodatku ani kontroli trakcji ani ABS. sprawdzilem na kompie i wykazalo tylni lewy czujnik. wymienilem na nowy - oryginalny z BMW - problem nie zniknal. szukalem dalej - wyczytalem na jakims forum ze moze to byc wina pompy - wymienilem. problem dalej tkwi i nie wiem juz co robic. jeszcze do sprawdzenia zostaly mi przewody pomiedzy czujnikiem a pompa - innego wyjscia nie ma... teraz w tym tyg planuje podjechac do serwisu BMW a nie do jakiegos mechanika i niech oni mi wszystko sprawdza po koleji... jak co dam znac

Były:

Ford Fiesta XR2i

Opel Calibra 2.0 16v ECOTEC

BMW E36 316I Coupe '98

BMW E46 330D Sedan '00

BMW E36 318 IS '95

vauxhal omega 2.5 v6

BMW E39 540iA '98

vw passat 1.9tdi

e46 328i '00

E46 325Ci kabrio '04

E60 520i '04

E46 330D touring Indyvidual '02

Jest:

BMW E65 730D '06

Opublikowano

Dzięki !!

Jak tylko zmontują mi chłodnice- jade do specjalistów.

No niestety myślę , że u mnie (jeżeli nie na tych mrozach) to powstło to podczas wypadku, bo chociaż w nic nie uderzyłem, to jednak wypadając na pole cały czas hamowałem czyli abs działał i mogło się to na jakiś nierównościach spieprzyć..

 

oczywiście też jak będe wiedział co i jak to napisze

 

(A teraz zastanawiam się ile mnie jutro ci "majstrzy" policzą za wymiane tej chłodnicy...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.