Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wkońcu po dłuższej walce z tym uporczywym problemem doszedłem do porozumienia z nawiewami w e32. Jako że temat ten kilka razy widziałem na forum ale nie było wszystkich możliwości jego rozwiązania, a niektóre wcale go nie zawierały :( chciałbym wyjaśnić to co zrobiłem u siebie.

 

Więc gdy rozbieżecie listwę z tranzystorami,sprawdzicie czy dochodzi do niej napięcie(zmieniające się w zależności od ustawienia pokrętłanawiewu) sprawdzicie sprawność tranzystorów, połączenia w kostkach, przeczyścicie znajdujący się tam przekaźnik(takie coś żułtego , podobnego do cewki) i dalej nic nie będzie działało :!: :cry2:

Przyjżyjcie się dokładnie lelementom tego układu scalonego - zobaczycie dwie białe "sześciokonty"(wydaje mi się że to jakieścewki) wlutowane obok siebie. właśnie tutaj nalezy szukać problemu, w dwóch przypadkach jakie miałem wystarczyło ponownie DOKŁADNIE wlutować je w ścieżki i ma działać :cool2: .

Jeżeliby to nie pomogło to proponuje wymienić te elementy ponieważ z tego co zauważyłem wykrószają się z nich nóżki i w tym tkwi problem :P

p[owodzenia w naprawie.

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
Wkońcu po dłuższej walce z tym uporczywym problemem doszedłem do porozumienia z nawiewami w e32. Jako że temat ten kilka razy widziałem na forum ale nie było wszystkich możliwości jego rozwiązania, a niektóre wcale go nie zawierały :( chciałbym wyjaśnić to co zrobiłem u siebie.

 

Więc gdy rozbieżecie listwę z tranzystorami,sprawdzicie czy dochodzi do niej napięcie(zmieniające się w zależności od ustawienia pokrętłanawiewu) sprawdzicie sprawność tranzystorów, połączenia w kostkach, przeczyścicie znajdujący się tam przekaźnik(takie coś żułtego , podobnego do cewki) i dalej nic nie będzie działało :!: :cry2:

Przyjżyjcie się dokładnie lelementom tego układu scalonego - zobaczycie dwie białe "sześciokonty"(wydaje mi się że to jakieścewki) wlutowane obok siebie. właśnie tutaj nalezy szukać problemu, w dwóch przypadkach jakie miałem wystarczyło ponownie DOKŁADNIE wlutować je w ścieżki i ma działać :cool2: .

Jeżeliby to nie pomogło to proponuje wymienić te elementy ponieważ z tego co zauważyłem wykrószają się z nich nóżki i w tym tkwi problem :P

p[owodzenia w naprawie.

 

Gratuluje.

Szesciokaty to prawdopodobnie rezystory mocy.

 

Ogolnie te elementy trapi cala seria rozmaitych uszkodzen wynikajacych

z faktu, ze wydziela sie na nich bardzo duzo ciepla. Zeby bylo jeszcze

smieszniej, chlodzone sa powietrzem z dmuchawy, a elementy

grzeja sie najbardziej przy malym przeplywie powietrza. Jak dmuchawa

pracuje na maxa, to na regulatorze wydziela sie tyle co nic...

po prostu feler w konstrukcji

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

tak tu masz rację :wink:

Jednak trzeba temu przebaczyć ponieważ ta elektronika majuż kilka lat pracy za sobą.

Na stronach angielskojęzycznych, które przeglądałem, goście rezygnowali i kupowali nowe listwy :D będąc zaledwie centymetr od rozwiązania problemu - bo twierdzili że trzeba pczeczyścić styki na tym żułtym przekaźniku i nic więcej nnie można zrobić 8) .

obecnie Alfa 156 GTA SW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.