Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po długim czasie kompletowania sprzętu dotarłem do momentu tuż przed montażem. Silnik to M10 na gaźniku pierburg 2be, wywalam go i wstawiam podwójne webery dcoe 40.

 

Teraz pytanie... gdzie mam podłączyć przewód podciśnienia idący od rozdzielacza zapłonu? Jakieś porady żeby nic nie sknocić?

 

Z góry dziękuję :)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ok, daję zdjęcia jak to wyszło ostatecznie u mnie. Już pozostało tylko założyć ręczne ssanie i wyregulować gaźniki, żeby silnik równo chodził. I nie jestem pewien, czy mam zrobić powrót paliwa przed gaźnikami, ponoć do mechanicznych pomp nie trzeba ale ile w tym prawdy? Jak na razie powrót jest zrobiony eksperymentalnie i zobaczę jak to będzie działać.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img134.imageshack.us/img134/9785/p1010008jd3.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img259.imageshack.us/img259/3521/p1010251.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img504.imageshack.us/img504/4000/p1010287.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img509.imageshack.us/img509/1797/p1010288a.jpg

Opublikowano
Powrót paliwa nie jest potrzebny. Tak samo podciśnienie do aparatu zapłonowego. Membrana w aparacie służy do przyspieszania konta zapłonu przy małym obcążeniu silnika. Dzięki temu uzyskuje się mniejsze spalanie benzyny. Jednak montując takie gaźniki nie chodzi Ci chyba o ekonomię. Przerabiałem ten temat w moim Fiacie 125 2.0. Nie miałem ani powrotu paliwa, ani podciśnienia i wszystko dobrze działało. Jeżeli będziesz chciał jednak podłączyć to podciśnienie to będziesz musiał chyba zrobić połączenie wszystkich gardzieli żeby zniwelować skoki podciśnienia.
Opublikowano
Połączenie między rurami dolotowymi będzie miało na tyle mały przekrój ze będzie miało znikomy wpływ na rególację. Nie wiem czy dobrze myślę bo nie robiłem podciśnien do aparatu zapłonowego, ale chyba wystarczy żeby pociągnąc podciśnienie z 2 i 3 cylindra. Mozesz tez spróbować pociągnąć z jednego cylindra. Przy wyższych obrotach zjawiska falowe zachodza tak szybko że membrana w aparacie nie zdąży na nie zareagować. Mozliwe że na biegu jałowym też będzie ok. Musisz próbować, albo poczekać na odpowiedź kogoś kto juz podłączał takie podcisnienie w układzie z czterema przepustnicami.
Opublikowano
W innych gaźnikach, podwójnych dellorto widziałem właśnie różne rozwiązania. One mają normalnie na każdej gardzieli króciec i niektórzy właśnie łączą wszystkie cztery trójnikami i prowadzą jedno podciśnienie do aparatu. Inni zaś zaślepiają trzy i z jednego prowadzą przewód. Żałuję, że nie pomyślałem o tym wcześniej, bo teraz już wszystko mam tak złożone, że nie chce mi się znowu tego rozbierać :/
Opublikowano
To ja proponuję założyć trujnik na wąz podciśnieniowy zasilający servo hamulców i stąd zabrać podciśnienie do aparatu. Węże mają pewną pojemność co zminimalizuje falowanie ciśnienia, ale kosztem szybkości reakcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.