Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wróciłem wczoraj z urlopu i nie mogę otworzyć klapy bagażnika. Otwiera się tylko sama szyba i niestety bagaże wyciągałem przez nią.

 

Rozkręciłem z tyłu plastik na klapie i jak rozłączyłem kostkę pomiędzy stycznikiem do otwierania klapy a główną wiązką i ponownym wpięciu kostki to zamek odskoczył. Po zamknięciu klapy znowu nie mogę jej otworzyć. Analogicznie rozpiąłem kostkę i podłączyłem i zamek znowu odskoczył.

 

Proszę o radę co to może być. Czy to stycznik do otwierania padł???

 

PROSZĘ O POMOC!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam to samo. Rozwiązałeś może ten problem? Nie wiem czy próbować robić to samemu czy jechać do elektryka.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na sam poczatek proponowałbym przesmarowanie samego zamka

Pozdrawiam

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Na sam poczatek proponowałbym przesmarowanie samego zamka

Pozdrawiam

 

W ubiegłym tygodniu usterkę wyeliminowałem samemu. Zamek sterowany jest tzw. masą. Wchodzi i wychodzi masa. Jedna strona idzie do lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej. U mnie była cala skorodowana o dziwo świeciła. Poprostu nie było masy.

 

Kupiłem cała listwę w ASO koszt 250 zł + lakierowanie. Wymiana jest banalnie prosta na 4 śrubki.

Teraz wszystko działa.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja wymieniłem mikrowłącznik który jest uruchamiany gumową rączką nad tablicą rejestracyjną. Kupiłem całkiem inny włącznik, wyciąłem stary , przylutowałem ten nowy ze sklepu z elektroniką. Ten włącznik to najprostszy wł/wył, jak się wciśnie to zamyka obwód i tyle, można założyć byle jaki - trzeba tylko umocować. Było trochę zabawy z tym mocowaniem bo miał całkiem inny kształt, ale ostatecznie przykleiłem poksipolem. Ten mikrowłącznik BMW lubi się zaciąć i silniczek cały czas trzyma klapę.

 

Cała operacja ok 2 godz , koszt niecałe 6 zł (włącznik). Jak ktoś lubi majsterkować - polecam.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.