Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymianiłem osobiście amory z tyłu na nówki Sachsa dedykowane pod moje E34 z tą róznica że stare były olejowe a te nowe są olejowo-gazowe (ponoć olejowych już nie ma w produkcji gdyż zostały zastąpione przez olejowo-gazowe już od pewnego czasu).

Auto straszliwie straciło na komforcie (co twardy tył to nie mam pytań)

Dodam że stare nie miałem wywalone a komfor znacznie odbiegał na lepsze niz teraz na nowych. Teraz to mi się jeżdzi tak jak wcześniej Golefem GTI a nie o to chodzi.

Czy ktoś z was przechodził z olejówek z tyłu na olejowo-gazowe i też odczuł znaczącą róznicę na utracie komfortu jazdy?

No bo przecież te moje raczej nie są sportowe ani nic takiego, poprostu seryjne sachsy - nie wiem o co chodzi, ręce mi opadają.

Chyba je zaraz oddam na złom albo wyrzucę gdzieś pod płot jakiegoś kola może mu się przydadzą do ciągnika :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Heh...ja mam to samo w E39 strasznie sztywne się zrobiło po wymianie amortyzatorów z tyłu.

Jaki wynik masz na badaniu techniczym użyteczniści amortyzatorów??Mi wyszło na nowy przy niedociązonym kufrze 65% :duh: Reszta podzespołów jest podobno ok i wynik też jest super ja na kombiaka-cytuje Panów secjalistów ze stacji :mrgreen:

Co do zawieszenia, bo mnie sie pytał mechanik czy chce takie jakie miałem czyli krótkie Sachsy czy jakieś długie-co za różnica to nie wiem:)

Na krótkich auto jest sztywne-fajnie idzie w zakrętach, niestety dziury bardziej bolą, ale da sie spokojnie jeździć :roll2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Opublikowano

Napisał, że zmienił z olejowych na olejowo-gazowe a nie sterowane elektrycznie.

Zawsze po wymianie amortyzatorów zauważałem, że auto "sztywnieje". Jest to zjawisko krótkotrwałe i później przechodzimy do fazy spowszednienia zjawiska.

Opublikowano

No mnie wyraźnie tył stwardniał - i to dużo, autop straciło komfort, nie ma efektu płynięcia jak wcześniej ale fakt że autko trzyma sie drogi lepiej.

Postanowiłem jednak ze powracam do starych amorów - nie są jeszcze wyłechtane a to że kupiłem i założyłem nowe skusiła mnie atrakcyjna cena (okazja)

Więc w najbliższych dniach zmieniam z powrotem i basta - taki komfort to nie dla mnie, nie wiem czy z czasem by się ułożyły te amory ale widzę że są znacznie twardsze od poprzednich i nie sądze aby ich charakterystyka pracy się na tyle zmieniła abym znowu czuł "efekt płynięcia"

Dzięki wszystkim za info - jestem rozczarowany straszliwie, sądzę ze te amory to jakaś porązka, kombinowane albo jakieś utwardzane bo po numerach katalogowych opis im nie odpowiada (czyżby naklejki ponaklejane na nich są z innych amorów ? hmmm....)

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Oki

Wszystko się wyjaśniło - moje nowe amory są z EDC, ja nie mam takiej regulacji fabrycznie wieć nic nie zrobię.

Wyciągam je.

dzieki

pozdro

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.