Skocz do zawartości

Nie wkreca sie powyzej 3tys .obrotow E36 IS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kiedys wyciaglem akumulator na tydzien :duh: i po wlozeniu odpalilem sobie autko delikatnie ruszylem i sie zaczelo nie wkreca sie powyzej 3 czasami 4 tys obrotwo nie wiem co mu jest robilem restart komputera wtedy po odpaleniu przez chwile jest ok a zponiej daej to samo nie wiem co sie dzieje czy to moze byc przepływomierz bo po odlaczeniu nic sie nie dzieje chodzi jak chodzil PROSZE O POMOC :modlitwa:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Może być słaba wydolność pompy paliwa, zapchany filtr paliwa, niesprawny zawór ciśnienia paliwa lub zapchany katalizator.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
hmmm filter paliwa wymienilem na wstepie wspomniales o katalizatorze od jakiegos miesiace przed awaria zaczelo cos w mim brzeczec tak jak by sie w srodku rozsypal moze masz racje ze moze byc zapchany tylko nie wiem czy wyciecie i wsadzenie zwyklej prostej ruzy wzamian pomoze i nie bedzie mialo wplywu pozniej na parametry np sondy o ile to wina katalizaora
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Odepnij wydech a się dowiesz czy się wkręca do odcinki, tylko nie rób tego nocą :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
a odepnij wydech bedzie to trudne jak auto stoi pod blokiem nawet nie mam gdzie kola zmienic bo ludzie patrza juz przez okna ale tak powaznie da sie jakos sprawdzic bez wyciecia katalizatora bo nie wiem co pozniej wstawic w zamian zastanawiam cie jesli to katalizator to czemu po restarcie kompa metoda laczenia klem przec chwile po odpaleniu wkreca sie do konca ale po chwili znow do 4 tys i sie dusi aj prosze o pomoc :modlitwa:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli nie ma sie mozliwości naprawy auta we własnym zakresie to korzysta się z usług warsztatów :idea:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
oczywisie ze racja ale chialbym sam wiedziec dla siebie co ja boli umowilem sie juz pod podlaczenie pod kompa bedzie mozna sprawdzic chyba cisnienie na listwie wtryskowej chyba choc nie wiem nawet jakie powinno byc moze przplywka sonda sam nie wiem katalizator to juz metoda prob i błedow a nie che by mi jakis mechanik poznije wciska ze musial to i tamto zrobic wiec pytam co ja moze bolec dlaczego nie wkreca sie powyzej 4 tys obr.
Opublikowano
Miałem u siebie tak samo, silnik nie wkręcał się na obroty, zaczęło się tak robić z dnia na dzień. Podejrzenie padło na kata, wjechalem na kanal i stuknąłem piąchą w kata, i zabrzęcząlo. Do końca nie byłem pewny, wiec ściagnolem wydech i rozciołem kata od góry (wyciołem prostokat), przednia część kata była w 1/3 rozkruszona i to pewnie te okruchy zatkaly przelot przez resztę kata. Wydłubałem i zaspawałem. Teraz chodzi idealnie tylko klank jest okropny, taki metaliczny. Jak się zrobi cieplej to wsadzę tłumnik przelotowy albo kat sportowy. Jak masz sondę za katem to ratuje cie tylko nowy kat.
Opublikowano
teraz bende mial wolene od poniedzialku to zajmne sie katem Sonde mam przed nim wiec chyba nawet moge wyciac caly katalizator ale zastanwaim sie co wstawic w jego miejsce moze jakies propozycje hmmmm
Opublikowano
jak nie masz kasy na kata to wstaw tłumnik przelotowy, tylko musisz sie wtedy liczyć z tym że na analizatorze spalin na przegladzie wyjdą ci wyższe wartości nieczystości spalin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.