Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
> mam TIS ale nie mogę tego odszukać. Zaparował mi jeden leflektor na tej szybie i chcę go ściągnąć czy musze całą lampę odkręcić ?? jeżeli tak to może jakieś screeny.
Opublikowano
MIAŁEM DOKŁDANIE TEN SAM PROBLEM W E36,MIAŁEM ZMIENIANE LAMPY NA NOWE,ZAWSZE KIEDY PADA DESZCZ I JEST WILGOTNO PAROWAŁ MI REFLEKTOR , NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM BYŁO POŁOŻENIE SILIKONU,ZOBACZ TEŻ POD MASKĄ CZY DOBRZE CI SPŁYWA WODA (NIE PO LAMPIE)-MI ZLE SPŁYWAŁA I DLATEGO BYŁA JAKAŚ LUKA KTÓRĄ MUSIAŁEM ZAKLEIĆ I POPRAWIĆ ODPŁYW
Opublikowano

dolaczam sie do pytania odnosnie e38

 

mi nie tyle zaparowal co sie zakurzyl w srodku, chcialbym je ladnie wyczyscic

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
dolaczam sie do pytania odnosnie e38

 

mi nie tyle zaparowal co sie zakurzyl w srodku, chcialbym je ladnie wyczyscic

 

Jeżeli tam kurz się już dostał to masz strasznie rozszczelnioną lampę.

 

mam TIS ale nie mogę tego odszukać. Zaparował mi jeden leflektor na tej szybie i chcę go ściągnąć czy musze całą lampę odkręcić ?? jeżeli tak to może jakieś screeny.

 

Oczywiście że musisz całą lampę ściągnąć - później clipsy i wyjdzie sama szyba - prosta robota w TIS wpisz numer 63.12.8.36 i dojdziesz do intrukcji.

 

Szkoda że nie ma Sebasta on dobrze wie co nalezy robić. Ja tylko dodam od sciebie że miałem podobny problem i okazało się że już nawet silikon nie pomagał.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

ale jak widze e38 to zawsze maja lampy zakurzone w srodku, nie tak ze nic nie widac

 

ale nie jest idealnie przezroczyste szklo

 

podobnie w e36

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Szkoda że nie ma Sebasta on dobrze wie co nalezy robić. Ja tylko dodam od sciebie że miałem podobny problem i okazało się że już nawet silikon nie pomagał.

Jestem, ale dopiero teraz ;)

1. Z rozszelnianiem nie jest tak źle ... (u mnie są "prawie" szczelne ;)) - ale mam dużo nowsze reflektory ...

2. Aby sobie wyczyścieć, to w paru słowach wygląda to tak :

- najlepiej wyjąć kierunkowskaz, luzując śrubokrętem krzyżakowym śrubę poprzez otwór w błotniku (pionowo) i wypychając kierunkowskaz do przodu.

- odkręcić (możemy nawet tylko pluzować) u góry reflektora śruby mocujące (tam gdzie są takie prowadnice na reflektorach)

- zdjąć maskownice pod reflektorem (jest ona wciśnięta w taki plastik), najlepiej podważając ją od dołu

- odkręcić dwie śruby Torx (głęboko są one umieszczone) u dołu reflektora oraz przy krawędzi przy kierunkowskazie przesunąć w stronę środka samochodu taki "języczek" plastikowy

- poodłączać wtyczki

- wypychać powoli cały reflektor

na warsztacie :

- odkręcić plastik u dołu reflektora

- zdjąć wszystkie zaczeby podważając np. dużym płaskim śrubokrętem

- ostrożnie zdejmujemy klosz (aby nie uszkodzić uszczelki)

- czyścimy sobie klosz i ewentualnie wnętrze reflektora - róbmy to na mokro i miękką szmatką - klosz od wewnątrz nie jest utwardzany !

Chyba o niczym nie zapomniałem ;) ...

Aha, można też sobie wymienić np. same uszczelki w tych reflektorach - cena w ASO ok. 24zł./szt.

Potem wszystko składamy - jak zrobimy pierwszy reflektor, to z drugim powinniśmy sobie poradzić ze 2-3 razy szybciej ;)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.