Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pierwszy problem dotyczy ogrzewania, gdy silnik jest juz nagrzany z nawiewow nadal leci lekko cieple powietrze mimo ze temp. na konsoli jest na 32st dopiero po wkreceniu silnika na wysokie obroty zaczyna leciec gorace. W czym tkwi problem??

 

Drugi problem to tykanie dochadzace z silnika. Tyka tak jak by zawor bynajmniej jest taki dzwiek. Objawia sie to na zimnym silniku po nagrzaniu ucicha jednak po daniu po garach znowu zaczyna cykac przez no na oko 15 minut po czym cichnie...moze ktos juz mial podobny problem?

 

Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam :)

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

W pierwszej sprawie tzn grzania sprawdz czy masz stan plynu w ukladzie chlodzenia bo wyglada mi to na maly stan plynu lub uklad jest zapowietrzony mialem podobny problem w e32 ( z doswiadczenia wiem ze jest ciezko odpowietrzyc uklad chlodzenia najlepiej przod auta podniesc do gory)

Co do drugiego pytania powodow moze byc wiele a kiedy wymieniales olej????i czy masz stan oleju

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Opublikowano
Wszytko ok juz jest. W dniu napisania posta brat sam poogarnial te sprawy bo wlasnie zaczal od sprawdzenia stanu oleju i plynu chlodniczego. Tego i tego bylo "malo" Ale z odpowietrzeniem ze trzeba podniesc przod auta dzieki za rade :wink: wlasnie sie odpowietrza:)
Magia trzech liter - BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.