Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam kolejny problem z ASC, tym razem włącza sie za często :)

 

Odkąd zrobiło sie zimno zauważyłem ze na nierozgrzanym silniku potrafi mignąć lampka ASC i zamknąć sie przepustnica. Do wczoraj nie przeszkadzało mi to bo występowało sporadycznie. Wczoraj rozpędziłem samochód wrzuciłem 5 bieg i zapaliła sie kontrolka, redukcja do 4 i lekkie zwolnienie kontrolka zgasła, wrzucam 5ke znowu świeci, zero mocy przepustnica zamknięta i tak przez 5 min. musiałem ręcznie wyłączyć ASC zeby było mozna jechać. po rozgrzaniu silnika wszystkie objawy ustąpiły.

 

co może być przyczyną takiego zachowania??

 

Aku ostatnio ładowałem, więc to raczej nie problem z niskim napięciem.

Opublikowano

Masz za małe/za duze cisnienie powietrza w ktoryms kole - od tego bym zaczał sprawdzanie!

Asc działa na podstawie predkosci obrotowej koł, im wieksza predkosc tym wieksza moze byc roznica w predkosci obrotowej i ASC zaczyna wariowac bo mysli ze ktores koło wpada w poslizg, a spowodowane moze to byc własnie nierownym cisnieniem powietrza w oponach na jednej osi (pewnie tylniej).

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.