Skocz do zawartości

525i 1989r.Problem z elektryką,chyba?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem polega na tym,iż przejechałem kilka kilometrów i auto mi zgasło

(jest na lpg i już nieraz mi tak gasł jak przełączalem zimny silnik na gaz),ale nie w tym problem.Po odpaleniu auta na benzynie przejechałem 100m i coś zaczeło strasznie dymić.Więc szybko wyłączyłem silnik i okazało się że dym wydobywa się(nie wiem co to?)jest to obok skrzynki z bezpiecznikami są tam jakby jakieś dwie cewki BOSCH,zaczyna się dymić tylko przy odpalonym silniku,a po przekreceniu stacyjki coś pstryknie z przodu silnika i akumulator burczy,auto odpala normalnie(a i kilka dni przed tym za każdym przełączeniu stacyjki,przed odpaleniem włączał mi się taki wykaz licznika wszystkie wskazówki szły do góry i spowrotem i dopiero mogłem odpalić,wiem że normalnie taki indeks się robi przyciskając prawy przycisk przy zegarze i przekręca raz stcyjke).

Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedz,gdyż auto zostawiłem na miejscu zdarzenia przez obawe zapalenia....

Opublikowano

To jest pompka płynu w obiegu ogrzewania, prawdopodobnie się uszkodziła, musi mieć gdzieś załączone zasilanie poprostu je odłącz i zobacz co się dzieje. Po tym zabiegu możesz spokojnie jeżdzić, pogorszy się ogrzewanie. Zwracaj wtedy uwagę czy nie przegrzewa się silnik.

A akumulator nie może buczeć, to raczej buczy co innego.

Opublikowano
To jest pompka płynu w obiegu ogrzewania, prawdopodobnie się uszkodziła, musi mieć gdzieś załączone zasilanie poprostu je odłącz i zobacz co się dzieje. Po tym zabiegu możesz spokojnie jeżdzić, pogorszy się ogrzewanie. Zwracaj wtedy uwagę czy nie przegrzewa się silnik

 

tylko,że to naprawde akumulator burczy,dzis sprawdzalem i odlaczylem zasilanie od silniczka krokowego i przestalo burczec i nic sie nie dymi,ale nie wiem czy tak moge jezdzic z odlaczonym kablem,niby odpala dobrze,a i jeszcze jedno pytanie czy od krokowego moze na benzynie nie trzymac obrotow,a na gazie wszystko ok(tak mam caly czas,odkad kupilem,ktos mi powiedzial,ze pompka paliwa?)

Opublikowano

Akumulator może wydawać wg. mnie tylko w dwu przypadkach:

-jeśli klema nie ma dobrego styku i na styku iskrzy,

-jeśli akumulator gazuje z powodu nadmiernego poboru prądu lub intensywnego ładowania.

 

Jezeli naprawdę burczy aku sprawdź styk na klemach i sprawdź czy silnik krokowy jest podłączony przez bezpiecznik. Może miał jakieś zwarcie i poprzednik kodłaczył go na krótko do aku.

W takim razie dymił Ci silnik krokowy, anie pompka BOSCH.

A może to krokowy burczał?

Opublikowano
Akumulator może wydawać wg. mnie tylko w dwu przypadkach:

-jeśli klema nie ma dobrego styku i na styku iskrzy,

-jeśli akumulator gazuje z powodu nadmiernego poboru prądu lub intensywnego ładowania.

 

Jezeli naprawdę burczy aku sprawdź styk na klemach i sprawdź czy silnik krokowy jest podłączony przez bezpiecznik. Może miał jakieś zwarcie i poprzednik kodłaczył go na krótko do aku.

W takim razie dymił Ci silnik krokowy, anie pompka BOSCH.

A może to krokowy burczał?

sprawdzilem dokladnie i faktycznie krokowy brczal,ale dymi sie gdzie indziej,tam gdzie wczesniej pisalem zaraz przy bezpiecznikach.Czy cos sie stanie jak pojade na odlaczonym krokowym?odpalil normalie na odlaczonym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.