Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie wszystkich pomocnych forumowiczów. Nie dawno miałem robioną regeneracje głowicy w mojej 520. (gumki, prowadnice,szlif itd.._) problem dotyczy płynu chłodniczego a mianowicie , wydaje mi się że troszkę go ubywa, ponieważ na zimnym silniku dolewałem jakis czas temu do kreski "kalt" a teraz na zimnym silniku jest ok. 2cm mniej. Jaka może byc tego przyczyna, moze ten sprzęt tak ma:) Czy ten płyn może jakoś ubywać na zewnątrz? Proszę o pomoc bo nie wiem co mam robić. Dziękuje serdecznie za wszystkie odpowiedzi
Opublikowano

czesc u mnie po wymianie plynu chlodniczego przez tydzien dolewalem do poziomu, nie chcial mi sie uklad odpowietrzyc moze i u Ciebie jest tak samo.

 

a tak z ciekawosci zapytam, tez w jakiejs przzyszlosci planuje remont silnika...ile wydales na regeneracje?? :)

Opublikowano
czesc u mnie po wymianie plynu chlodniczego przez tydzien dolewalem do poziomu, nie chcial mi sie uklad odpowietrzyc moze i u Ciebie jest tak samo.

 

a tak z ciekawosci zapytam, tez w jakiejs przzyszlosci planuje remont silnika...ile wydales na regeneracje?? :)

 

układ wielki to przez jakiś czas może ubywać płynu bo się dopiero odpowietrza

 

a co do remontu to musisz się dobrze zastanowić bo silnik aluminiowy i by się nie okazało jak u mnie że po zrobiemiu wszystkiego nie da się głowicy przykręcić bo gwinty pozrywane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.