Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. mam problem. wczoraj starałem sie zrobić złącze elastyczne ponieważ już sie wyrobiło. tak jak seryjnie jest zrobione zespawałem ze sobą starą końcówkę złącza z kolektorem (wychodzi z silnika?) i po założeniu wszystko jest ok,nic nie dzwoni,nie puka ale bardzo duże wibracje przechodzą do środka i jedzie sie nim jak wozem drabiniastym. ZERO KOMFORTU. A do tego słychać turbinkę czego wcześniej nie było. Sam już nie wiem co może być powodem tego zjawiska? co zrobić żeby to zjawisko ustało? za pomoc z góry dziękuje.
Opublikowano
napisz zrozumiale czy wymieniłeś łącznik drgań czy nie :?: :evil:
Opublikowano
witam. nie wymieniłem złącza. tylko jedno mnie zastanawia. czy mogłem odwrotnie założyć obejmę (łączącą kolektor z silnikiem) na kolektorze i to powoduje takie drgania?! ponieważ po założeniu katalizatora,nie pasował on do takich dwóch pomocniczych otworów z drutami które (chyba) pełnią funkcje usztywniającą. musiałem nieźle sie namęczyć żeby je przykręcić a przy odkręcaniu nie było jakiegokolwiek problemu. mówimy tu o BMW E 46 2.0 D z 99r. a żeby sie dostać do tego dziadostwa to trzeba pól samochodu spod spodu rozebrać. wcześniej było już to robione w warsztacie w marcu ale nie wytrzymało długo ponieważ zauważyłem że mechanik dosłownie zrobił mały spaw na kołnierzu który wchodzi do katalizatora od złącza elastycznego. ja stary kołnierz usunąłem i zastąpiłem takiej samej długości rurka. złącze pracuje bez problemu,wygina sie,nie jest zrobione na sztywno. dlatego jutro odkręcę wszystko i przykręcę śrubkę po śrubce i może wtedy dojdę w czym rzecz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.